Update 24 Juli 2007
In eerste instantie baalde ik er van dat het allemaal zó ontzettend lang duurde bij de coater. Het frame duurde al lang maar mijn remzooi nog veel langer. Eerst kreeg ik bericht dat het klaar was, een dag later dat het allemaal rood gecoat was terwijl het zwart moest zijn. Daar gingen dan weer 3 weken overheen toen ik eindelijk mijn remspullen terug kreeg. :W
Zoals is te zien heb ik ook chromen Stage 6 remhendels en rempotdekseltjes erbij gekocht. Het coaten is erg strak geworden en het spul ziet eruit als nieuw. :W
Ik vond het erg mooi en heb het daarom dus maar verkocht. :W
Na het lezen van een advertentie hier op het forum dat iemand opzoek was naar aerox rempotten heb ik eens contact op genomen met deze vriendelijke man. Na even praten en onderhandelen kreeg ik een erg mooi bod voor mijn vers gecoate spullen. Weg ermee dus. :+
Aangezien ik al langere tijd wist dat iemand van SSR iets leuks tekoop had staan hoefde ik hier niet lang over na te denken. Even contact opgenomen, een goed bod gedaan waarvan ik zeker wist dat ik niet achter het net zou vissen.. En 4 dagen later waren ze er dan. :W
Samen met een hagelnieuwe stalen remleiding is dit een zeer geil setje. Al zeg ik het zelf. :~
Mijn remklauwen heb ik uiteraard niet verkocht. Die zijn nog gewoon netjes glans zwart gecoat. Ik heb er momenteel eentje liggen omdat ik de andere nog in elkaar moet zetten.
Dit was de update voor vandaag. Deze week of achterin het weekend monteer ik de spullen even en hoop ik ook dat mijn clamp klaar is zodat mijn stuur er op een juiste manier op kan.