Lennox said:Idd.
Andy Caldecott 1964-2006. Bizarre sport blijft het. Van de week nog winnaar en nu niet meer onder de levenden........
Mechanic said:150 km/h zelfsMaarja Meoni was onderuit gegaan met 30 ofzo, snelheid zegt heel weinig. Of je nou met 150 of 180 gaat...
Bij vrachtwagens ook al 150 km/h, geloof dat dat iets te maken had met het ongeluk van de 2e DAF van team de Rooy eind jaren '80. Die dingen waren wel zo machtig mooi, met 200+ door het zand de snelste auto's inhalen 8) (denkt aan legendarische beelden met Jan de Rooy en Ari Vatanen)
Mechanic said:Hangt er vanaf in welke taal denk ikIn NL zijn ze goed in alles anders schrijven, moet je voor de gein eens Trouw lezen... Sjaron ipv Sharon, Al Kaida etc...
Volgens mij is het Chagin, iig in het Engels... Volgens de Kamaz site zitten in vrachtwagen nummer 8 de mannen Чагин, Якубов en Савостин
Beter gaat ie kapot trouwens, enige manier om die achterstand in te halen...
Laurens. said:Stacey gister die jeep wegrammen
ding gaat wel goed opzich :W
DNA_Ben said:Was wel een wijs gezicht toen hij die ML even wegramde idd :W
Ook niet zo slim om daar met je jeep te gaan rijden btw... beter ga je eff aan de kant.
Ben benieuwd of hij nog bij die tschaquin in de buurt komt na die val.
Als ik het mezelf dan voorstel als de Rooy en Bekx meegedaan hadden, hadden die kamazzen waarscheinlijk geen kans gemaakt... Maar ja, dat is ook maar gissen natuurlijk.
Mechanic said:Чагин
Volgens mij is het Chagin, iig in het Engels...