D34dly Sr [Nijmegen]

Full-speed-sr said:
echt een mooi project en die voor kap is echt stoer en de kleuren ook :~

veel sucses ermee!!
Kijk dit is teminste iets waar ik wat aan heb :p toch iemand die hem waardeerd :D
Thanks :D
 
De Kleurcombi vind ik erg gaaf :D. Je hebt gelijk als je zegt dat het goed is zolang je zelf er tevreden over bent. Ik zag alleen wel dat volgens mij je achterkap niet helemaal egaal is?
 
Adit said:
De Kleurcombi vind ik erg gaaf :D. Je hebt gelijk als je zegt dat het goed is zolang je zelf er tevreden over bent. Ik zag alleen wel dat volgens mij je achterkap niet helemaal egaal is?
Dat kan kloppen ! op de bovenkant is 1 stukje niet helemaal goed gegaan door de lak :( erg jammer maar nix aan te doen !
Verder Thanks voor je bercht :D
 
pff er zijn weer echt mensen die zeuren om perfectie... komop zeg alsof je voor jeroens scooter gaat staan op meetings echt strak kijken van OOh volges mij zit dat rechteroog 1 milimeter hoger als de ander... get a life :/

Doelde op de mensen die het zelf wel weten..

Ik vind em vetjes Jeroen
 
D34dly sr said:
De kap zit er ten eerste schuin op !

Ten tweede de foto is schuin genomen !

Je bedoel dat de ogen niet helemaal gelijk zijn ?

Geen 1 scooter is perfect !

En als ik het maar mooi vindt toch .

Ik zeg ook niet dat ik het idee lelijk vind;) Maar zoveel werk is het niet om de andere ermee gelijk te maken, want het valt wel op ( vind ik). Verder succes ermee:)

en tim, zoek een leven :L:L
 
TimdW said:
pff er zijn weer echt mensen die zeuren om perfectie... komop zeg alsof je voor jeroens scooter gaat staan op meetings echt strak kijken van OOh volges mij zit dat rechteroog 1 milimeter hoger als de ander... get a life :/

Doelde op de mensen die het zelf wel weten..

Ik vind em vetjes Jeroen


Ik wil niet veel zeggen, maar als je echt superveel geld in een scooter hebt gestoken moet ook ALLES perfect zijn, en niet half werk, of scheef werk ;)
Ieder zijn mening

Voorderest echt een supervette scooter btw ;)
 
@ TimW
Thanks voor je bericht .

@ DJT-Speed-Area
Het kost wel meer moeite want de kans dat de lak breekt is er groot !
En de kap overnieuw spuiten heb ik geen zin in . Want alles is met de spuitbus gespoten . en kost dus iets meer tijd dan met compressor .

@ TunitJaguar
superveel geld zit er niet in ! alleen in het blok derest is niet zo duur geweest ! want zoals ik al zei het is met spuitbus door me zelf gespoten .
En de kans dat het echt op valt op een meeting zal wel niet .
En zoals ik al eerder zei Geen 1 scooter is perfect !
 
Ik bedoelde mijn post over je voorkap op de vorige pagina niet om je af te kraken, alleen is het imo zo dat wanneer je een kap bewerkt je dit goed wil doen en niet nadat je er veel tijd aan hebt besteedt net voor het einde het wel goed vind. Even doorgaan en je hebt wel iets 'perfects'

Helaas hebben teveel mensen de instelling van TimdW, imo moet je iets goed doen of helemaal niet.
 
DG SF2 said:
Ik bedoelde mijn post over je voorkap op de vorige pagina niet om je af te kraken, alleen is het imo zo dat wanneer je een kap bewerkt je dit goed wil doen en niet nadat je er veel tijd aan hebt besteedt net voor het einde het wel goed vind. Even doorgaan en je hebt wel iets 'perfects'

Helaas hebben teveel mensen de instelling van TimdW, imo moet je iets goed doen of helemaal niet.
Ik weet niet maar ik kan er denk ik vrij weinig aan verandere .
En ik wil niet dat de lak gaat barsten dus jah .
 
Hij loopt eindelijk :p
Het is vanaf vandaag precies een jaar geleden dat die kapot is gegaan :p
En nu loopt die eindelijk weer :p
Ik heb verders nog niet gereden want ik moet de remmen nog ontluchten !
En de adaptor nog fixen voor de voor rem klauw !
Maar dat gebeurt van de week wel denk ik !
En dan komen er ook weer een paar foto's en miss een filmpje :D

MzzL Jeroen
 
Top dat ie eindelijk weer een teken van leven geeft *D nou die remmen fixen en boeken :W (ontluchtings pomp heeft luuk liggen, ding werkt weer)
 
Back
Top