This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Cross Slider

Status
Not open for further replies.
dragsterlover said:
Daarom heet ie ook SPEED-Boer .
Alleen jammer dat je de veiligheid van de binnenpoot heb afgezaagd maarja .

Verder hoop ik hem te spotten next year :winner:

srry iets te snel gekeken :* :* :* (mijn excuus):* :* :*

Ontopic

ohw oke :W wou al zeggen kheb nix afgeslepen gewoon netjes uit elkaar gehaald, Veer in gekort, en terug in elkaar gezet.
Morgen ofzo ga ik de voorvork Opnieuw Zilver spuiten, frame word waarschijnlijk ook zilver gecoat.

dat ziet er netjes uit die voorvork hoeveel heb je die veren ingekort?
want zo moet de mijne ook ongeveer komen te staan

die van jou wordt ook stark
wordt lol volgend seizoen

doe dan ipv wit zilver met een mooie glans Aangezien je ook stukken van het frame ziet.. lijkt me een mooier geheel:*

Martijn. said:
doe dan ipv wit zilver met een mooie glans Aangezien je ook stukken van het frame ziet.. lijkt me een mooier geheel:*

Neej doe ik niet ik doe gewoon me frame ziliver en voorvork enzo ook niet alles hoeft wit

aanklagen die shit maikel :W, stelletje *******.

je gaat idd lekker rap, maar dat is niet verkeerd toch .
al iets gehoord over kapjes die klaar zijn ?

waarom doen ze hun eigen domme projecten niet op dat kaartje

Zeker niet speciaal genoeg :W

Ben benieuwd naar de kapjes :~

Ik zou er inderdaad achteraan gaan, ze verdienen nu in prensiepe geld met jou product.. aangezien dat hun "visite" kaartje is..

Muhahaha kzal eens gaan vragen wat ik eraan kan doen :W

@ Iedereen Bedankt alvast
@ Jordy : Neej nog niet, ben nog niet op me werk geweest. maar me baas doet lekker rustig aan met het spuiten, hij heeft het druk zat, zal vant weekend miss wel klaar zijn.
@ Wouter : thnx

waarom aanklagen is toch aleen leuk alsje scooter erop staat..
Oke ongevraagd is mischien niet netjes maar kzouder hoe dan ok wel beetje trots op zijn.. (ookal weet ik dat Sx hier niet erg hoog in het vaandel licht)
Verder geloof ik wel dat het een toffe ice word
succes

Status
Not open for further replies.