Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Speedboer said:
Blijkbaar wel?? kheb zelf nog een auto, moetk weer heletijd mensen vragen om te rijden. dat is erg irritant ;) en Joel zit hier om de hoek,en hij kan ook super goed tunen ( werkt voortaan zelfs samen met EPC ) dus lijkt me prima zo :)

Heb niks tegen JS, tuurlijk levert die prima werk.

Maar het kwam bij mij over dat jij je tuner kiest die het dichts bij jou in de buurt zit :)

Je kunt je spul toch opsturen..?

Het doet niet veel voor elkaar onder en tja om elk project naar Twins te brengen lijkt mij een dure grap. Je wil af en toe toch ook wat afwisseling :) Ik snap Maik volkomen hoor

Mvg Joost

Je moet wel SBO gaan rijden als je je spul bij JS wil gaan binnendoen dacht ik.

Btw: het lijkt me een goed idee om niets meer over je kappen te zeggen ivm datum's.
Komt toch nooit wat van.

Iig suc6 ermee

Spasta said:
Je moet wel SBO gaan rijden als je je spul bij JS wil gaan binnendoen dacht ik.

Btw: het lijkt me een goed idee om niets meer over je kappen te zeggen ivm datum's.
Komt toch nooit wat van.

Iig suc6 ermee

Is dit sarcastische bedoelt?
ik roep al 2 weken dat iedereen stil moet zijn en ikzelf zeg wanneer ze af zijn, en dat is dit weekend? dus ik weet niet waar dat op slaat :). ze liggen tenslotte op me eigen werk, dus ik weet verdomt goed wanneer er wat aan gedaan word, en ivbm tijd gebrek zijn we er pas sins eergister aan begonnen.

En ik ga ook SBO rijden. wil tenslotte elke meeting weer aanwezig zijn.
Maar kom hier niet haten, als dat je bedoeling is, laat gewoon wat normaals achter, als dat niet kan, doe het dan gewoon niet :) ik kan er weinig aan doen dat iedereen naar me kappen uit kijkt.!

Speedboer said:
Maar kom hier niet haten, als dat je bedoeling is, laat gewoon wat normaals achter, als dat niet kan, doe het dan gewoon niet :) ik kan er weinig aan doen dat iedereen naar me kappen uit kijkt.!

Dit is niet "haten". dit zijn gewoon op- en aanmerkingen. wees blij dat er niet alleen reacties zijn zoals: "vette kappen" "mooie onderdelen" heb je toch niks aan. ;)

Speedboer said:
Is dit sarcastische bedoelt?
ik roep al 2 weken dat iedereen stil moet zijn en ikzelf zeg wanneer ze af zijn, en dat is dit weekend? dus ik weet niet waar dat op slaat :). ze liggen tenslotte op me eigen werk, dus ik weet verdomt goed wanneer er wat aan gedaan word, en ivbm tijd gebrek zijn we er pas sins eergister aan begonnen.

dat heeft niets met 'haten' te maken zoals 'mhr' ook al zegt maar ik concludeer gewoon dat je altijd wel mooie voorspellingen hebt van je kapjes.

ow ja en dan beginnen ze eraan
en dan beginnen ze eraan

en beetje patserig vind ik het ook
'als het niet goed is laat ik het gewoon doen'
'ik doe het als werk, weet goed genoeg hoe het moet'
'ik kan er weinig aan doen dat iedereen naar me kappen uit kijkt'

Zal allemaal vast wel maar hou ik niet zo van.
Ik vind je project verder allemaal leuk en mooi maar die eeuwige voorspellingen over wanneer je kappen klaarzijn erger ik me aan (en ik niet alleen denk ik)
Ik ga er verder neits over zeggen, wil je topic zeker neit verzieken ofzo.

Ik bedoel er ook niets slecht mee, ken je voor de rest niet dus valt weinig over te zeggen.
We zien elkaar nog wel eens op een meeting ofzo :)

Grtz

Spasta said:
dat heeft niets met 'haten' te maken zoals 'mhr' ook al zegt maar ik concludeer gewoon dat je altijd wel mooie voorspellingen hebt van je kapjes.

ow ja en dan beginnen ze eraan
en dan beginnen ze eraan

en beetje patserig vind ik het ook
'als het niet goed is laat ik het gewoon doen'
'ik doe het als werk, weet goed genoeg hoe het moet'
'ik kan er weinig aan doen dat iedereen naar me kappen uit kijkt'

Zal allemaal vast wel maar hou ik niet zo van.
Ik vind je project verder allemaal leuk en mooi maar die eeuwige voorspellingen over wanneer je kappen klaarzijn erger ik me aan (en ik niet alleen denk ik)
Ik ga er verder neits over zeggen, wil je topic zeker neit verzieken ofzo.

Ik bedoel er ook niets slecht mee, ken je voor de rest niet dus valt weinig over te zeggen.
We zien elkaar nog wel eens op een meeting ofzo :)

Grtz

haha hier moet ik heel hard om lachuh, maargoed :)
als jij denkt dat het PATSERIG bedoelt is, ik vind het prima.
maak er zelf ook geen woorden meer aan vuil, vind het nivo hier beetje te laag hoe er word gezeurt over sommige dingen, omdat ik reageer op mensen hun vragen :)
daar heb ik een hekel aan ;) mensen die zeuren, en denken altijd alles beter te weten, dat heerst hier best hard :) maargoed. over en uit.
volgende post die hier komt, is mijn update over mijn kappen. dus rest houd zich maar gewoon stil, voordat er weer word gezeurd hierzo ;)

je vind het niveau laag en dan niveau als nivo schrijven zegt al genoeg.

Maar het klopt wel wat spasta zegt, je hebt al stuk of 4 data gegeven dat je kappen klaar zijn, en ze zijn er nu nog steeds niet...

Stijn P said:
je vind het niveau laag en dan niveau als nivo schrijven zegt al genoeg.

Maar het klopt wel wat spasta zegt, je hebt al stuk of 4 data gegeven dat je kappen klaar zijn, en ze zijn er nu nog steeds niet...

OMFG, :L Houd je comentaar gewoon voor je, als je niets zinnigs te melden hebt. Hij zegt in zijn vorige post dat er niet meer over de kappen gezeurd moet worden, laat het daar dan ook bij.

Ik vind de kleuren trouwens wel mooi, alleen denk ik dat het geheel iets TE eentonig gaat worden. Persoonlijk zou ik enkele kappen in een iets andere kleur spuiten.

Manta said:
OMG dit doet me denken aan van die 16-jarige mannetjes die dan in je msn lijst staan en dan constant aan je vragen wat beter is, xsh, twins of toch iets anders? En wat harder gaat, een evo of speed. En dan ook elke dag hun msn naam veranderen in: Blok volgende week naar Twins voor max tuning! en uiteindelijk weten ze nog niet wat ze willen omdat ze eigenlijk totaal niet weten wat ze aan het doen zijn 8P

Maaaargoed, ik zal je verder niet klieren maik :*, ding wordt vast wel vet, hoe dan ook.
:D

Maik, vorig spul is bij Twins getuned, stond ook grote T achterop je ice...

Datwas ook aardig verweg...en nu dus nietmeer :P

iig, Joel is ook goed dus datmaakt neitzoveel uit ;) je moet er idd SBO voor rijden wegens tijdgebrek...

Daan. said:
Maik, vorig spul is bij Twins getuned, stond ook grote T achterop je ice...

Datwas ook aardig verweg...en nu dus nietmeer :P

iig, Joel is ook goed dus datmaakt neitzoveel uit ;) je moet er idd SBO voor rijden wegens tijdgebrek...

Twins is in nuenen he... is dus ook dichtbij maargoed.

Ben benieuwd wat jij en joel voorelkaar kunnen krijgen. in de scooterspecial klasse neem ik aan...

@ Bart. dankje kerel :) ze snappen het blijkbaar nog niet echt :).

@Daan , Twins ver?? hehe dat licht hier 15 minuten vandaan :P. en Joel 5 minuten haha.

Maare komt wel goed, ik word volgend jaar ook lid van SBO dus dat zit allemaal wel goed hoor :).

Kappen Status : gister in grondlak gespoten, vandaag alles in de Parelmoere Ondergrond laag. Vrijdag parelmoere laag erop :)

Heb btw ook nog een ROCKET spatbordje gekocht:) die word ook nog ff vlug mee gespoten :P

MHR said:
maar toch niet tevreden over twins? jij was toch zo'n twins fan?

heb je het er al met joel over gehad?

Nog ff hierop :) ben idd ook twins fan, maar ik wil ook wel eens wat anders.
al mijn scooters zijn ALTIJD bij twins getuned geweest.
Wou bij deze gewoon eens een keer wat anders ;) en antony die rooft mijn portomonee sneller leeg dan andere tuners ;) die maken wat van je blok, zoals jij het daar afgeeft, zonder dat je er 10 dingen bij moet kopen, want dan loopt het zogenaamd beter :P

Speedboer said:
Nog ff hierop :) ben idd ook twins fan, maar ik wil ook wel eens wat anders.
al mijn scooters zijn ALTIJD bij twins getuned geweest.
Wou bij deze gewoon eens een keer wat anders ;) en antony die rooft mijn portomonee sneller leeg dan andere tuners ;) die maken wat van je blok, zoals jij het daar afgeeft, zonder dat je er 10 dingen bij moet kopen, want dan loopt het zogenaamd beter :P

en je vroegere SR dan:P

Vergeet niet dat je ook "daar" moet kopen, dat is beter:rolleyes::P

lekker boeiend door wie of wat het word getuned.
wat een geblaat om niets.

Maik, gewoon doen wat jij denkt dat je moet doen ;).
dan komt alles gewoon goed.

Martijn. said:
en je vroegere SR dan:P

Vergeet niet dat je ook "daar" moet kopen, dat is beter:rolleyes::P

Ik snap je even niet hoor martijn :P leg is ff uit op msn haha
Edit : oooooh mijn epc sr :D haha jah klopt jah, die was idd epc, maar die had ik zo gekocht, die had ik niet LATEN tunen :P was toen pas 15 haha

Last edited:
Speedboer said:
Ik snap je even niet hoor martijn :P leg is ff uit op msn haha
Edit : oooooh mijn epc sr :D haha jah klopt jah, die was idd epc, maar die had ik zo gekocht, die had ik niet LATEN tunen :P was toen pas 15 haha
Inmiddels is hij al 16 hoor! ;p :*

Minder lullen meer foto's mensen (H)

Vind het een erg net projectje... idd wat vaak nutteloze update's.. maar uiteindelijk kom je er wel weer.. net als met je ice:D

volgend jaar wel sprintje trekken denks..

ooi:*

Status
Not open for further replies.
Back