Cross Slider

Status
Not open for further replies.
Facilly said:
Moet je uberhaupt wel kunnen tunen.

Leer je niet zo 1 2 3 ;)

Mja ik geef spasta ook wel gelijk hoor :) maar ik kan het niet, en ik WIL het niet :) ik laat dat gewoon liever doen, als mensen dit niet goed genoeg vinden, kan mij geen ene ruk schelen :) want ik heb al zoveel scooters gehad en altijd alles zelf gedaan, alleen bij me ice niet meer ,en slider word ook gewoon netjes gedaan. dont like it? then fuck off ;) haha.

Maare laat mijn topic maar lekker zakken voordat er weer gezeur komt :P ik stamp um wel omhoog als ik dinsdag me kappen heb! geld is in iedergeval ook weer aanwezig, dus kan het blok wegbrengen voor tuning enzo :) en rest van ut geld ken ik nog wat leuks van kopen ofzo :P

Foto=ZJCJRKKD

eeey

Lijkt wel mijn blokje wat je daar hebt staan:P

Heb ook mhr cross EPC tuned en ongeveer dezelfde setup, ben benieuwd naar de resultaten van je ;)

Sow laatste onderdeeltjes zijn ook ONDERHAND eens binnen. gvd 2 weken geleden al gekocht van die gozer.
alleen heeft hij niet opgestuurd, wat de afspraak was.
ik heb een Keihin 28mm met Kelk gekregen plaats van een nieuwe OKO 28mm.
en een stage 6 koppelings huis, in de plaats van een Malossi MHR wingbell. dusja hem hier nog even over aanspreken.

Malossi MHR Overrange 2005
Malossi MHR 2005 Vario
Malossi MHR overrange snaar
Keihin 28mm met Kelk
Wig
Recht spruitstukje en Stage 6 koppelings huis binne gekregen.

Malossi MHR Vertanding + TP Nardo Deksel en Filter moeten nog komen.

hier fotos van alle zooi bij elkaar.
Foto=38ANJKHJ

Foto=TNW4RICI

Sorry voor de foto, hij is een beetje donker. maarja boeie :P

Oke verder goed nieuws :D kappen zitten in de grondlak! ze zijn vrijdag/zaterdag klaar :D!!!!

Nu nog ff een Nieuwe V-FORCE membraan kopen + nog un nieuwe helm enzo :P en nu nog even wachten op mijn laatste spullentjes, zoals het stuur en andere zooi wat nog binnen moet komen, dan kunnen we dit weekend de slider eens in elkaar gaan zetten :)!

en mijn Slider word JS Getuned!! ik was joel eigenlijk vergeten :P vond epc toch wat aan de verre kant, en Joël zit hier toch om de hoek :P dus alles word JS GETUNED. :) en ga um gewoon lekker zelf afstellen, teminste weer eens wat lol met de scooter :D

Jij blijft ook bezig he maik :P. Je kapjes hebben tenminste al een grondlaag. Ik zie ze van het weekend wel hier staan :).

BojT said:
Vind je het nou erg dat je een keihin gekregen hebt ipv een OKO? :rolleyes:
Of is het een imitatie keihin?

Ik weet niet man :D daar moet ik dus nog ff achterkomen :S
ER staat alleen KEIHIN 28 PWK aan de zijkant
kweet niet of da un echte is. maargoed.

Enne jah sorry :D ik wou eerst zeker EPC. maar toen kwam ik er achter dat JS hier ook nog zat, ik had daar helemaal niet aan gedacht ! wel stom van me :P haha. dusja wat zou jij doen ;) kga liever hier om de hoek, dan helemaal naar sittard :)

Speedboer said:

Enne jah sorry :D ik wou eerst zeker EPC. maar toen kwam ik er achter dat JS hier ook nog zat, ik had daar helemaal niet aan gedacht ! wel stom van me :P haha. dusja wat zou jij doen ;) kga liever hier om de hoek, dan helemaal naar sittard :)
TPG wil wel voor je naar Sittard toe hoor :P

Speedboer said:

als er een nummer in staat is ie real. (g... a...) En als je luchtschroef van zwart-plastic is.
En verder kan je het aan de afwerking zien :) hoe die gegoten is namelijk.

greets servi

RobertD said:
Keuze van tuner ligt toch niet aan afstand ?

Blijkbaar wel?? kheb zelf nog een auto, moetk weer heletijd mensen vragen om te rijden. dat is erg irritant ;) en Joel zit hier om de hoek,en hij kan ook super goed tunen ( werkt voortaan zelfs samen met EPC ) dus lijkt me prima zo :)

OMG dit doet me denken aan van die 16-jarige mannetjes die dan in je msn lijst staan en dan constant aan je vragen wat beter is, xsh, twins of toch iets anders? En wat harder gaat, een evo of speed. En dan ook elke dag hun msn naam veranderen in: Blok volgende week naar Twins voor max tuning! en uiteindelijk weten ze nog niet wat ze willen omdat ze eigenlijk totaal niet weten wat ze aan het doen zijn 8P

Maaaargoed, ik zal je verder niet klieren maik :*, ding wordt vast wel vet, hoe dan ook.

Net of een "nep" keihin minder goed is dan een echte of een Oko, tis alleen wat meer gepruts..
Mooi tog dat er al een kelk op zit, hoef je die ook niet meer te halen :P
Tsjah en dat koppelingshuis, dat is wel ff wat anders idd, maar zal ook heus niet anders werken dan een wingbell... (niet dat ik die gast dan vrij spreek ofzo :*)

Verder word het ding echt vet, en je kappen MOETEN gewoon binnenkort in the picture komen :~...
Wil het ding echt zien in elkaar :W

Status
Not open for further replies.
Back