Cross Slider

Status
Not open for further replies.
D.R.T.Crew said:
Misschien ben ik 1 van die gasten die je kappen wil zien maikel.. :) enne we gaan niet weer de hoge pief uit hangen he..

Suc6 verders ermee..

en wat kom jij nouw ineens praten? post van 10 pagina;s terug
kom je ff met de rest ook blaaten in me topic ofzo? ooh iedereen reageerd hier dom, dus doe ik ff mee :L

Jesus, gelukkig dat iedereen een eige mening heeft dan, en dat nederland een land van vrije menings uiting is..

ontopic: maik ben benieuwd naar je kappen jonge!!

Weksel said:
Jesus, gelukkig dat iedereen een eige mening heeft dan, en dat nederland een land van vrije menings uiting is..

ontopic: maik ben benieuwd naar je kappen jonge!!

haha ofni :D maar komt goed ;) ut weekend moet je maar us langskomen.
1ste laag is al gespoten, ziet er sjiek uit :D
Kga ook wat laten verchromen :) onderandere mijn :
Blok, Waterpompdeksel, Carterkap, en Remreseviors (op me stuur dus:P)
dan nog wat chroome details, zoals Chroome stage 6 remhendels en rempotdekseltjes. Fournales is al half chroom, + ophoogblok etc :) word wel stoer man :D. ik ga zo snel mogenlijk alles afgooien bij de verchromer, zodra ik een goede gevonden heb, gooi ik meteen de velgjes en carterkap van Max ook af daar :)

RobertD said:
Waarom is het in dit topic een grote oorlog? Ik zie dit nergens anders hoor in een Project Page :rolleyes:

Weet jij ut? dan weet ik het ook :D maarja ik vind het wel grappig :P haha
lig hier helemaal dubbel achter me pc als ik het weer lees :P mmaarja van 3 kwart is het maar voor de grap, meeste zitten op msn mee te lachuh hehe. maarja sommige mensen doen veelste serieus ;) :D

tis iig mooier dan dit:

photo0143tw6.jpg

gedver nu dacht ik al dat dat het resultaat was 8P

héhé altijd weer als deze thread omhoog gaat denk ik YES YES YES KAPPEN {! maar steeds niks hé gvd 8P

:P

Renzoke said:
gedver nu dacht ik al dat dat het resultaat was 8P

héhé altijd weer als deze thread omhoog gaat denk ik YES YES YES KAPPEN {! maar steeds niks hé gvd 8P

:P

Wehhe jah idd :D neej dat mag je zaterdag/zondag denken :) dan heb ik mijn kappen thuis, moet even kijken pcies of het zaterdag of zondag word, want ik ben zondag heledag op cirquit in SPA. dus dan hebk geen tijd:P

mja kheb het alleen nog laten zien aan mensen op msn :P haha.
reden : alles is geluk, behalve mijn voetenplank, daar zitten wat kuiltjes in enzo. dus die staat nu opnieuw in de lak, (2 lagen overheen gespoten) nu zijn de kuiltjes een beetje opgevuld :). dus nu is hij wel helemaal glad en strak :)
dus die moet ik maandag nog even opnieuw gaan spuiten, zodra dat klaar is :) laat ik de set in 1x zien ;) . of willen jullie zograag een voorproefje ;)

als je ze op msn laat zien mag je ze me strax ook laten zien maik..:P of maybe voor iedereen....UN VOORPROEFJE...:P suc6 verder met je master project...ltrzzz:)

Status
Not open for further replies.
Back