Extreem_BT said::* , schiet maar op met die kappen .
Leuk stuur btw .
Extreem_BT said:Dat word dan zeker nog 3 maanden wachten .
Ik zie de update van de kappen wel verschijnen en we spreken elkaar nog wel eens @ een meeting komend jaar .
Marcel said:Heb je je radje er ook al op btw ?
Benieuwd hoe dat allemaal past achter een slider voorkapje..
Joost.S. said:Scheeld dat Maikel zo veel geduld heeft voor zn kappen
Wel mooie foto's maken van de hele opbouw he maik})
Spreek je:*
Manta said:n00h, ga je er zelf nog wel op rijden? Of laat je dat ook door EPC doen? 8P
Terrox said:Je maakt echt zeer vette projecten, maar je updates vallen me meestal tegen...
Dit verhaal bijvoorbeeld , had je ook gewoon van het weekend erbij kunnen zetten, wanneer je je kappen krijgt, en je setup
Als je een keer een update over kappen/npog wat hebt, zijn ze meteen super vet, maar die kleintjes kun je beter samenvatten in 1 grote
Ltrz
Minco said:K snap niet wat iedereen nou de hele tijd zit te kankeren over die updates :S
Hij geeft gewoon ff antwoord op dingen, anderen updaten ook als ze iets kleins hebben, dus waarom zou hij dat niet mogen doen?!
Verder ben ik zeer benieuwd naar je kapjes Maik
Als hij net zo vet wordt als je Ice dan zit t helemaal snor
Minco said:K snap niet wat iedereen nou de hele tijd zit te kankeren over die updates :S
Hij geeft gewoon ff antwoord op dingen, anderen updaten ook als ze iets kleins hebben, dus waarom zou hij dat niet mogen doen?!
Verder ben ik zeer benieuwd naar je kapjes Maik
Als hij net zo vet wordt als je Ice dan zit t helemaal snor
Speedboer said:maare komt zeker goed met de kappen man morgen ben ik eigenlijk vrij, maar ga ik toch naar het werk, en gaan we ze afmaken . en geloof me ! ze worden SUPER vet. maar of het vetter is dan me ice kan ik niet zeggen want smaken verschillen . parelmoer zie je dan wel iets vaker, maarja tis wel mega vet . (persoonlijk zal ik de slider Net zovet vinden als mijn ice, want mijn ice was ook gewoon super )
Terrox said:Ja anders antwoord jij even niet dat is het laatste waarop ik zit te wachten..
Maikel weet heus wel dat ik zijn projecten vet vind, en mijn kritiek is alleen maar bedoeld als kleine tip
Speedboer said:Klopt idd! heb je ook niet gezien.
komt volgende keer wel goed
Je had nog wel een foto van mij gemaakt
Ik in Actie @ de zip
Speedboer said:Whehe moet ik nog over denken. haha
Ik wil gewoon dat mijn slider focking hard gaat klaar kzat laatst op SBO eindhoven, toen dacht ik wel weer van, kan nu alles wel halfwerk gaan doen en goedkoper laten tunen maarja kwil toch wel graag goed snel zijn dus ik laat ut gewoon tunen door EPC en evt afstellen