This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Cross Slider

Status
Not open for further replies.
sjonny kleur verder wel appart om tezien ...

project gaat lekker snel, en de onderdelen die je hebt zien er netjes uit.
komt zeker goed met de slid0r, en ben zeer benieuwd naar de kleur van de kappen.

groetjes

Speedboer said:
@ jordy, idd, tis een beetje erg matte lak :S

is het mat geslagen ?
die motip flip flop is zo dof als de pest bedoel je ?
hoeveel blanke lak je er ook eroverheen gooit , tis mat 8P.

netjes, ook maar aan de cross geslagen

Zou wel ff opletten met die blanke lak, want heb dat ook eens gehad zon setje en als je er dan blanke lak overheen deed dan begon de verf te reageren....

veel suc6 ermee....

thunderblade said:
netjes, ook maar aan de cross geslagen

Zou wel ff opletten met die blanke lak, want heb dat ook eens gehad zon setje en als je er dan blanke lak overheen deed dan begon de verf te reageren....

veel suc6 ermee....

blanke lak van zelfde merk pakken is er niks aan de hand

@ Arthur. Neej dat is juist de 95 % haha

@ Jordy : idd, rotzooi blijft mat, kheb vandaag nog een setje mee genomen kga nu eens HEEL dikke primer laag spuiten en die lak er ook heel dik op, kijken wat er dan gebeurt

@ Thunderblade : Zolang zelfde merk is , is er nix mis hoor denks datk daar wel verstand van heb haha.

@ Rest, Bedankt Tis gewoon een ECHTE orginele cross. geen speed 7t met cross zuiger

Ziet er toch nog wel geinig uit kerel :#. voor de prijs mag je ws niet klagen, heb je btw al antwoord @ pm :*.

hij doet dan ook als job carosserier spuiter,
dus hij weet wel wat hij doet.

als hij zegt dat het niet eruit ziet, dan kan je ervan uit gaan dat het zo is.

Sandor said:

Dacht ut wel jah ?

Sandor said:

Haha, het is niet omdat hij vind dat het er niet goed uitziet dat het zo is eh.
Smaak valt nu eenmaal niet om te twisten.
Hij zette gewoon 2 tegenstrijdige dingen in z'n post.

En hij zegt ook dat hij wel verstand heeft van wat op elkaar gaat reageren en wat niet.
zoiets zie je niet, zoiets moet je afwachten. Dat lak van dezelfde producent niet reageert op elkaar is vrij vanzelfsprekend en kan dus iedereen wel concluderen.

Gvd Maikel Tegen mij zeggen dat het crap lak is en dan zelf mooi op je frame spuiten

Maak een was close-up foto's van de dingen die je slecht vindt op de dofheid na dan ^^

Naja, ik vond het frame niet echt mooi en op me werk lever ik altijd MOOI werk dus ik dacht, flikker maar op neem het frame mee naar me werk, en ik spuit het nog eens, maar nu Lekker dik en goed.
dusja nieuw laksetje gekocht, Grondlaag zwaar DIK gespoten, en de lak laag ook ERG dik erover. nu is het dus wel echt vet! ziet er toch best mooi uit moet ik zo zeggen en nu glanst het cker wel lekker ( heb Autolak erover gespoten, Blank 2 componenten met compressor )
Kheb hier wat fotos ervan vind het wel netjes zo.

De fotos zijn erg klein dus je ziet het niet goed. ik heb hier links naar 2 fotos in het groot, voor de gene die het echt goed wilt zien

http://aycu09.webshots.com/image/3128/2002293825967946277_rs.jpg

http://aycu08.webshots.com/image/5087/2002275769178443707_rs.jpg

Groote fotos zijn erg mooi! dus zeker kijken

Status
Not open for further replies.