CMP design zip sp '99

WAOW .Shit hey.Dit ding ziet er wel ff heel afgewerkt uit.Heel mooi hoe je de adapter , wheeliebar en het doorzichtige koplampglas hebt gefixed.Het zou idd een mooi prototype zijn voor pia:D.
 
En wat voor naam ga je deze creatie geven?
ZipperG? :P hej man de toekomst is cker wel krachtig,
dat je een Wheelie bar moet brouwen:P
Wat wordt de toekomst? of heb ik er overheen gelezen?:S
Suc6
 
wij hadden gisteravond de preview 8)
vanmorgen geknald @ haven :+
gingen beide wel lekker (dragster en zip)

mja, vandaag dragster dood.. maar je zip ging wel KK lekker :~
 
egt en kinky roze kleurtje, en moeten zeggen dat de constructie van de wheely-bar erg goed is gedaan en goed aansluit op je frame

respect:)
-Tom
 
weet niet of het in de grenzen van het mogenlijke ligt maar je kan mss vooraan oversized schijf erop rammen ? beetje vlak vulling doen :)

overgiens blijf ik hem opper vinden :W
 
ik ben nu bezig met het maken van een aluminium tank. De tankdop wil ik gaan inbouwen in mijn achterkap en de tank zelf komt in mijn "buddy" te zitten. Ik heb denk ik vanavond wel wat pics :)


@german-freak --> chezzmo@hotmail.com


@ speedy rulez:

Ben al aan het kloten geweest met een 4zuiger remklauw, dit is tot nu toe helaas niet gelukt. Maar wat niet is, kan uiteraard nog komen :)
 
Originally posted by chezzmo
ik ben nu bezig met het maken van een aluminium tank. De tankdop wil ik gaan inbouwen in mijn achterkap en de tank zelf komt in mijn "buddy" te zitten. Ik heb denk ik vanavond wel wat pics :)


@german-freak --> chezzmo@hotmail.com


@ speedy rulez:

Ben al aan het kloten geweest met een 4zuiger remklauw, dit is tot nu toe helaas niet gelukt. Maar wat niet is, kan uiteraard nog komen :)

hey chezzmo mag ik jou ook adden ?
 
hier nog wat picca's :)
zippas1.jpg

zippas2.jpg

zippas3.jpg

zippas4.jpg


Ding is nu zo goed als af, voor de eerste keer echt knallen @ grou :)

Voor grou moet ik carterkap en achterspatbord nog spuiten, buddy afmaken, remleidingen monteren, blok in elkaar zetten, griptape @ beenschild plakken, gaas in voorkap zetten, enzzzz

Zullen wel paar korte nachten gaan worden 8)


P.s

Zo heb ik zipperd gekocht :)
std.jpg
 
1 ding is zeker... het is ZEER apart, egt een kunst :W

maar ik vond em zo zwart met wit mooier. maja das smaak tog :)
 
Back
Top