CMP Design Runner 2011 edition

Lol had dat sprintframe nooit gezien, heb je dat andere carbon frame nooit afgemaakt? Met die dikke gebogen buizen...was ook voor een runner geloof ik?

Die andere heeft ook al gereden hoor :)

Ben er geloof ik zelfs ooit nog mee bij Boerenschuur tuning geweest ;)
 
Hehe, de opzet van Sander ze idee is goed, ben alleen bang voor de uitvoer haha! Maar er zwerven nog genoeg leuke ideeen rond in de boerenschuur dus ik zeg kom een keer langs!

Ik doe ook mee!
Vet ding hoor die runner, het jeukt hier gelijk weer!
 
Ziet er erg goed uit allemaal!

Rijd de kleine sprinter ook? Vind hem er erg erg leuk uitzien, enkel de bandjes vind ik wat minder. Je hebt een aardig brede voorvork gemaakt wat hem "lomp" maakt van voren. Een dun velgje met een smal bandje (waardoor voorvork ook smaller kon) had hem beter gestaan denk ik. Daarnaast natuurlijk niets dan respect voor je werk! Ik blijf dit topic in de gaten houden.
 
Ziet er erg goed uit allemaal!

Rijd de kleine sprinter ook? Vind hem er erg erg leuk uitzien, enkel de bandjes vind ik wat minder. Je hebt een aardig brede voorvork gemaakt wat hem "lomp" maakt van voren. Een dun velgje met een smal bandje (waardoor voorvork ook smaller kon) had hem beter gestaan denk ik. Daarnaast natuurlijk niets dan respect voor je werk! Ik blijf dit topic in de gaten houden.



vindt dat brede "lompe" juist wel vet, is een keerje wat anders :).
verder dikke respect voor deze runnert!
 
Supermooi project, met veel zorg besteedt aan de details zoals we van je gewend zijn van de voorgaande projecten.

Niet alleen het carbon, ook het alu frame ziet er gelikt uit!

Maar.. de hamvraag is natuurlijk.. heb je ook nog wat prijzen gewonnen?

ps radje is onderweg. ;)
 
net 't hele topic doorgelezen hiero, echt jezus mooi die runner!!
en hoe krijg je dat trouwens voor elkaar om al die onderdelen in die grote kap de krijgen? miss wel een hele domme vraag, maar ik zou het zo echt niet weten...xD
kan niet w8ten voor nog meer foto's :D
 
Back
Top