CMP design zip sp '99

Originally posted by Chris@Citta
Vet ding.... zekers wel respect hiervoor:)

Waar heb je die glaasjes voor je verlichting in je voorkap van gemaakt?

Van een speciale transparante giethars, vrij complex werkje. Ben er zelf zo'n 2 weken iedere avond mee bezig geweest :(
 
bij een wheely bar is het zo dat je niet de hele tijd op het wieltje rijd, als je hard op trekt en het wieltje krijgt een klein tikje, dan gaat meteen de scooter weer naar beneden, ik denk dat dit heel goed gaat werken en dat het wieltje niet langer dan een seconden de grond raakt, maar ja, hopelijk zien we hoe het gaat @ jubbenga
 
what he said ^ :p

Die voorkap is echt mooi geworden...heb je niet wat duidelijkere pics van alles...of moet t spannend blijven :p
 
Originally posted by Streetmagic fan
bij een wheely bar is het zo dat je niet de hele tijd op het wieltje rijd, als je hard op trekt en het wieltje krijgt een klein tikje, dan gaat meteen de scooter weer naar beneden, ik denk dat dit heel goed gaat werken en dat het wieltje niet langer dan een seconden de grond raakt, maar ja, hopelijk zien we hoe het gaat @ jubbenga

dat weet je nooit of die een tikje krijgt en dan meteen weer terug gaat, het is wel wat anders dan de echte dragracers, die blijven heus een paar seconden op het achterwiel..

ik bedoel alleen maar met mn commentaar dat ie over kan tippen, is dat als het maar op 1 wieltje rust, is het moeilijk je evenwicht te houden.. daarom heb ik een beetje mn twijfels erover :rolleyes:

maar ik hoop dat het gewoon goed werkt :)
 
ik hoop ook dat het goed zal werken, maar ik denk wat ik hierboven heb geschreven, hier nu genoeg over gedisscusierd, we zullen het wel zien @ jubbenga, en chezzmo heb je niet een mooie foto waar de scooter helemaal in elkaar zit en al mooi gespoten is??
 
t'is idd best insane en orgineel (om het zacht uit te drukken) :p

Maar ik betwijfel de functionaliteit een beetje , je weet dat als je normaal gaat zitten en dus de wheelybar gebruikt hij zo goed als onbestuurbaar wordt, zeker gezien het voorwiel dat dus moet sturen 8cm boven de grond hangt

als je langs de andere kant op je voorwiel gaat hangen zodat hij niet kan autowheelyen of nog beter, je verlengd je subframe , dan bljift hij bestuurbaar, maar dan heb je de wheelybar ook niet meer nodig begrijp je :)

moh mss zit ik beetje teveel te denken, t'is echt prachtig allemaal, dit is echt waar een meesterwerk vna ongeëvenaard niveau !
 
Originally posted by Speedyrules
t'is idd best insane en orgineel (om het zacht uit te drukken) :p

Maar ik betwijfel de functionaliteit een beetje , je weet dat als je normaal gaat zitten en dus de wheelybar gebruikt hij zo goed als onbestuurbaar wordt, zeker gezien het voorwiel dat dus moet sturen 8cm boven de grond hangt

als je langs de andere kant op je voorwiel gaat hangen zodat hij niet kan autowheelyen of nog beter, je verlengd je subframe , dan bljift hij bestuurbaar, maar dan heb je de wheelybar ook niet meer nodig begrijp je :)

moh mss zit ik beetje teveel te denken, t'is echt prachtig allemaal, dit is echt waar een meesterwerk vna ongeëvenaard niveau !


Wheeliebar heb ik ook niet puur gemaakt uit praktische overwegingen, ding is lastig. Hoop alleen wel dat het gewoon werkt, verder is het bouwen best een leuke oefening geweest :)


@r5 man:

Tis gewoon een zooitje :)
 
@ speedyrules, daarom zeg ik dat als je 2 wieltjes hebt, naast elkaar dat ie dan wat stabieler is, en 0t0matisch rechtdoor gaat en recht blijft..
 
ziet er erg vet uit
ben benieuwd hoe je die koplampen hebt gevormd
neem aan dat t plexiglas is en dan om een mal heen gevormd door te verhitten of heb je t op een andere manier gedaan ?
 
verlichtingsglazen heb ik van een speciale gietkunstof gemaakt :)

Nadeel: 2 weken lang iedere avond mee bezig geweest :(
 
Back
Top