Cmp Zip sp @ evo50

mwah hoe moet ik het zeggen.. Remie is nie alleen.. Cmp is meer een klein groepje geworden. remie ik en nog iemand.. ben ff zijn naam kwijt.. We helpen elkaar enz.
 
Originally posted by Gizmotreme
mwah hoe moet ik het zeggen.. Remie is nie alleen.. Cmp is meer een klein groepje geworden. remie ik en nog iemand.. ben ff zijn naam kwijt.. We helpen elkaar enz.
Oke, ik dacht misschien dat ie mooie kappen ofzo ging fixxen voor jou. Maar het is net zoeiets als IST en Shit for brains :rolleyes:.
 
Originally posted by Gizmotreme
idd. Maar met mijn kappen. Dat komt ook wel goed ;) Groten deels doe ik natuurlijk zelf. Maar ik denk dat ik aardig wat ken leren van remie :P
Kom ook meteen mee als Remie langs komt :D, dan gaan we een leerdagje van elkaar houden :D.
 
is idd een idee. Probleempje. Ik woon nu nog in dordt.. en dat is een aardig eindje. Rond april ga ik naar zoetermeer verhuizen en dan is het aardig te doen. Maar tot nu toe nog nooit polyester aangeraakt. Maar moet snel maar is komen. Heb namelijk paar iedeen voor me voorkap :D
 
zo heb net ff samen met Johan draijer een dealtje gemaakt..

primair malossi vertanding, delta clutch en een malossi schijfie :)

bedankt johan :)

kom er net ook achter dat ik nog een malossi sport2000 vario hebben liggen. En nog een mhr1999 vario. Misschien keer verscheel proberen te testen ism overange.
 
naja.. heel klein updatetje..

heb van bas kartfilter gekocht

DSC00001.jpg


bedoeling is om binnekort ook een dagje naar remie te gaan. En samen mijn voorkap te gaan modden. :)

ook is er een klein dingetje veranderd. Ik ga eert ontuned kijkne wat ik eruit ken halen. Daarna wordt alles getuned. Vind zelf wel leuk om te kijken wat het voor een verschil geeft.

hou jullie op de hoogte.
 
Na een gesprek met boyd en joost te hebben gehad. En wat ideeen had gegeven wat ik van plan was. Zijn we tot een overeenkomst gekomen. Ik ga dus samen met 3br proberen om zoveel mogelijk uit 50cc te krijgen. en heb er goeie vertrouwen in.

nu was ik eerst van plan om js-tuning te gaan proberen maar door een paar reden heb ik toch besloten om dus met 3br het te gaan proberen. :)
 
Originally posted by Gizmotreme
stuurpen..

kalloystem.jpg


bedoeling is om te polijsten of te spuiten..


Is dit een bestaande?
Want lijkt veel op een verlaste stuurclamp
(een verlaste Xtacy,zoals de mijne)


Tinne..
 
Netjes hoor....

Zie steeds meer soorten clamps...
ik ben ook van de min of meer standaard TNT clamp afgestapt..


Tinne..
 
Originally posted by Gizmotreme
ja maarja of het gaat passen. dat moet ik nog zien.. en we gaan wel keer sprinten he tinne ;)

greetz

Tuurlijk samen met de rest van de 50`jes..... als minderheid :p


Tinne..
 
Back
Top