CMP design zip sp '99

ziet er goed, stevig uit die wheeliebar, maar wat ik me afvraag, is als je dus volgas geeft, en op zn achterwiel gaat, wat voor ding raakt dan de grond, vd wheeliebar.

is het een wielletje ofzo? want wat mij erg onstabiel lijkt, is dat ie op 1 punt terecht komt, en dat als je iets naar links of rechts leunt, dat ie dan omkantelt...
 
Originally posted by ThaZippa
zeker een leuk ding..... hoeveel weeg je dat je een wheeliebar nodig hebt:p

zijn NRG nooit in actie gezien zeker :D?
hij had 13/14 pk ofzo en hij ging alleen maar omhoog met voorwiel :o
 
Remi, weet jij de importuer van BiTubo of zaken waar ze die veren verkopen. Ben al tijden op zoek naar een BiTubo veer, om eens wat anders dan Paioli / Fournales / Sebac te gebruiken.

Verder mooi werk die Zip.

En mensen, runnervelgen zij niet om aan te zien! Net een zeester.
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Remi, weet jij de importuer van BiTubo of zaken waar ze die veren verkopen. Ben al tijden op zoek naar een BiTubo veer, om eens wat anders dan Paioli / Fournales / Sebac te gebruiken.

Bitubo ?
zelfde importeur als Peugeot
 
Je hele scooter = :W

Die wheeliebar ziet der lelijk uit, maar ik ga het misschien ook wel doen. Wist niet eens hoe het deruit zag 8P

Succes der verder mee, maar dat moet wel goedkomen.
 
hier nog ff duidelijkere pic van wheeliebar :)

achterkant.jpg
 
ziet er steviger uit dan op de 1e foto, wat duidelijker, maar toch denk ik dat je het moeilijk krijgt met evenwicht houden..

ligt er trouwens helemaal aan hoever het wieltje boven de grond "hangt" dus dat is mijn vraag aan jou :)

heb je het zelf gemaakt trouwens?
 
ik heb dat ding idd zelf gemaakt, buizen heb ik gebogen met behulp van een massief rond stuk alu en een bankschroef :)

Ding is met 6 bouten de demonteren, en er zit echt totaal geen beweging in...

Wieltje zit cm of 8 boven de grond.....
 
echt een ziek (mooi) project

door die weelybar gaat hij juist op zijn achterwiel:P

whaha neej maar ik hoop je te zien @ jubbega
 
Back
Top