CMP Design Ice LC DD

is indd een zip alleen is deze helemaal onder handen genomen door chezzmo:W

komt er dit jaar weer een special van jou kant voor de custom show, of blijft dat nog even afwachten?

veel succes iig, je machines waren altijd goed vet


Tis wel de bedoeling dat er weer iets customs van mijn kant komt, alleen word het dit keer meer composiet dan metaal. Doelstelling is rijklare sprinter van max 35kg
 
had ie toch al ? of was dat iemand anders

daarom juist alleen nu en carbon sprintframe inplaats de runner/frame
Ben benieuwd
Suc6
sprintframechezul9.png

Caterkap mag je ook is voor mij maken:D
 
Last edited:
het is niet verplicht om een kickstart binnenkant te hebben ect..
Naja voor remy is dat wel makkelijk aangezien hij natuurlijk met roterende inlaat rijd:P
Anders voor normaale blokje accu tekkeraar erop bij de ontstekingskant:W
 
het is niet verplicht om een kickstart binnenkant te hebben ect..
Naja voor remy is dat wel makkelijk aangezien hij natuurlijk met roterende inlaat rijd:P
Anders voor normaale blokje accu tekkeraar erop bij de ontstekingskant:W

en je hele draad kapot draaien:P we hebben het weleens geprobeerd maar werkt echt niet lekker. enige optie is om electriche start te nemen.

ben nu al benieuwt wat je in gedachten hebt:D
 
En dat weegt dan weer meer dan een standaard carterkap :P Wat je doet het imo om het gewicht bij carbon.

Maar ontopic: Ik ben benieuwd hoe je sprinter wordt, op het gebied van gewicht en uiterlijk :#
 
nou remi ik ben benieuwd naar je volgende projectje :P
btw: nog bedankt voor je hulp v/d week ;) ding hangt er strak in!!!
 
Even over dat carbonnen frame. Zie nu op de foto dat die fournales onderste boven hangt. Heb wel eens gehoord van als je de veer anders om monteerd dat slecht is voor de veer en hij sneller sneuvelt.

Heb dit GEHOORD, weet dus niet of het waar is.... Ben alleen benieuwd of dit ook echt waar is.
 
Back
Top