CMP Design Runner 2011 edition

Kijk ook even weer rond hier op het forum en zie dat je weer een Project bent begonnen.
Super hoor.

Zal weer eens vaker rondkijken @ forum ;)
 
Ik ruik een uitdaging voor BOERENSCHUUR TJOENING -:-

Laten we daar is contact over hebben dan :)

Maar ff ontopic :p

Zo zal het beestje ongeveer in Saarbrucken staan :)

P1060617.JPG

P1060621.JPG


Foto's maken is niet mijn winkel vrienden :p

De spuitcabine blijft wel altijd in stijl -:-
P1060623.JPG
 
Wow dat ziet er dik uit Remie, ik vind het een soort kruising tussen de motogp machine, een runner en de batmobiel motor uit the Dark Night :D
By far het meest vette project wat ik ooit heb gezien! Alleen die lelijke bitubo moet eraf, daar moet gewoon een fournales veer op ofzo of enkel een carbon staaf.

Ik ruik een uitdaging voor BOERENSCHUUR TJOENING -:-

Jij hebt nieteens tijd om je eigen scooter uitelkaar te halen (of een phantom te fixen :p) dus dat lijkt me stug ;)
 
Hehe, de opzet van Sander ze idee is goed, ben alleen bang voor de uitvoer haha! Maar er zwerven nog genoeg leuke ideeen rond in de boerenschuur dus ik zeg kom een keer langs!
 
Hehe, de opzet van Sander ze idee is goed, ben alleen bang voor de uitvoer haha! Maar er zwerven nog genoeg leuke ideeen rond in de boerenschuur dus ik zeg kom een keer langs!

Ik heb ook nog wel meer ziekige idee'n, jullie doen geen 4 taktt toch :p ?
 
je woont in klaaswaal toch ( dacht ik te leezen )

als die dan klaar is wil ik wel is een foto shoot met de scooter doen.
mischien met me tcr sr erbij

ziet er in iedergeval egt super dik uit zeg, mooiste project wat ik in tijden heb gezien
 
je woont in klaaswaal toch ( dacht ik te leezen )

als die dan klaar is wil ik wel is een foto shoot met de scooter doen.
mischien met me tcr sr erbij

ziet er in iedergeval egt super dik uit zeg, mooiste project wat ik in tijden heb gezien

Neh,

Ik woon in aalsmeer :)

Thx -:-
 
Back
Top