CMP design zip sp '99

Eigenlijk best zonde om een goede zip (of was ie dat niet? :p) om te bouwen.....
Beter had je oude/gare zip genomen ;)

Maja.... je hebt er iig iets vets van gemaakt, en daar gaat het uiteindelijk om 8)

Als ik niet wist dat de basis een ZipSP was geweest had ik dat er echt nooit in kunnen zien 8P Doet me meer denken aan een NRG oid. :rolleyes:
 
Hey Chezz.. ff vraagje over die wheelie-bar, is het niet makkelijker ipv 8 cm maar 1 cm boven de grond uit te laten komen, dan kan je iig nooit zo heel hoog met je voorwiel de lucht in komen, en het lijkt me toch een stuk stabieler...
 
Made in AJ said:
Hey Chezz.. ff vraagje over die wheelie-bar, is het niet makkelijker ipv 8 cm maar 1 cm boven de grond uit te laten komen, dan kan je iig nooit zo heel hoog met je voorwiel de lucht in komen, en het lijkt me toch een stuk stabieler...

Die 8cm aan de achterkant lijken mij aan de voorkant een kleine hoek te maken qua voorwiel :: straat dus lijkt me oke.

Zal ook wel berekend zijn denk ik zo ;)
 
dpr_klaar.jpg


Is kijken of het beestje nu wat meer vermogen wilt gaan geven :D

remzooi%20klaar.jpg

IMG_0112.JPG


Het remmen zal nu ook wel wat vlotter gaan denk ik zomaar:)
Alleen die paarse shit er nog afhalen...

Nog ff 2 totaal pics tot nu toe :)

zip_links.jpg

zip_rechts.jpg
 
Last edited:
Marcel-NRG said:
IS kijken :D!
mjah, die pijp heb je speciaal aan laten meten neem ik aan..

en dei remmerij = :~:~

Pijp is bereken door joel (JS-tuning), zal denk ik wel wat winst bieden tov pro race pijpje -:-
 
huh?
Beheren jullie een camping oid of sta je gewoon op de camping met dat ding:rolleyes:?

Verder zeer vet allemaal, je maakt er altijd wel iets moois van!
 
fred_krpk said:
wat is je setup eigenlijk


Fabrizi krukas (44 mm slag)
carters JS-tuned
fabrizi cilinder JS-tuned
MVT binnenrotor + digimax
28mm d-slide
polini overrange
malossi delta clutch
JS-tuning berekende DPR
polini evo membraan

met pro race pijpje was het goed voor 21.5pk :)


En nee, ik beheer geen camping. We hebben er gewoon een staplaatsje :)
 
Last edited:
Back
Top