CMP Design Runner

Erg vet hoor, alleen wel jammer dat je een stuk kap heb moeten weghalen voor je frame (bij je voetenplank)
Ga je daar nog wat aan doen of laat je dat stuk helemaal open zo van; kijk mijn dikke frame is. :D
 
Ziek hoor, ik denk dat het kontje wel goed gaat passen, want een runner heeft zowiezo geen hoekige vormen, maar meer rond :)

ben benieuwd, welke kleur ga je hem spuiten?
 
Ziet er zeker al goed uit, begint wat weg te hebben van een racemotor ;)

Ik zal net al te kijken, leuk die fournales maar waar laat je je carb :W ohja shit... roterende inlaat :)
 
die veer zit op een mooie plek daar! blijft die zo voor het wiel of komt die iets meer boven het orginele membraam inlaat?

ik weet niet of je het kontje zo lomp laat, want zo ziet het er nu wel een beetje uit. Dit zal ook wel versterkt worden doordat het geheel erg hoog staat aan de achterkant

en je hebt zo te zien nog wel wat avonduren nodig voor je naar saarbrucken kan
 
Last edited:
vind et netjes, maar ik las dat de veer nog anders komt? ik vind namelijk dat het blok teveel omhoog staat zeg maar...

verder echt respect voor je werk :~!!!
 
Grooo!

Ziet er echt vet uit, je hebt volgens mij echt tijd teveel:D. Ben benieuwd hoe het totaal plaatje eruit gaat zien.


Tijd teveel??

Ik ga elke dag om ong 7 uur richting mijn werk, ben dan om half 5 in mijn werkplaats tot ong half 6, dan uurtje naar huis om snel te schaften en vervolgens tot een uur of 11 naar mijn werkplaats........ ondertussen wel last van chronische brakheid, maar ja.. Eigelijk kom ik wel wat tijd tekort ;)
 
Back
Top