CMP Design Runner

Hahah, Chezzmo heeft gelijk weer een goed idee er bij met die velgen 8P
Maar echte dope shizzle man, wat jy allemaal kan/doet voor een scooter :D

Succes verder pz, Wesley
 
Ik denk dat jij voor de prijs gaat remie ?? :P

Information on the special categories:
In each of the two categories, there can only be one winner, receiving a Scooter Attack gift voucher for 500 €. The category "best brainchild" is an open one, i.e. we will award a prize only if someone manages to sweep us off our feet.

best brainchild - the most unique idea
 
als die die niet wint, weet ik het ook niet meer:)

wat zijn de andere prijs catogorieën? of heb je een link naar waar het allemala staat?
 
Ik denk dat jij voor de prijs gaat remie ?? :P

Information on the special categories:
In each of the two categories, there can only be one winner, receiving a Scooter Attack gift voucher for 500 €. The category "best brainchild" is an open one, i.e. we will award a prize only if someone manages to sweep us off our feet.

best brainchild - the most unique idea

Vorig jaar was die categorie een normale, had toen de 1ste en 3de prijs :p

En over carbon velgen: Dit jaar iig nog niet, maar wie weet mischien volgend jaar :X
 
Carbon carterkap, heb ik ook nog mee gelopen. Jij hebt de faciliteiten wel. :W
Geen kickstart denk ik? (gezien de moeilijke montage shizzle voor ronsel/halve maan)
 
Hele handel nu geegaliseerd en laatste deklaag epoxy erop gesmeerd, je voelt nu nagenoeg geeen overgangen meer tussen de verschillende soorten vezel :)

:)

IMG_0449%20(Large).JPG
 
als dit het houdt met sprinten ben jij binnekort een rijkman of er zijn vele na-apers! Het wordt iig erg mooi zo!

ik heb nog nergens zien staan watvoor voorvork dat is, behalve dat het één van de beste is en erg duur? Dus wat is het ervoor ééntje?
 
Back
Top