CMP Design Runner

Tering remie, en ik maar denken dat het niet lelijker kon ;)
Gooi er maar snel kappen over heen... :*

Origineel bezig :W goedzo.
 
Als ik hem was en toch goed kan omgaan met carbon, maakte ik kappen uit carbon/kevlar, keuze zou snel gemaakt zijn bij mij :D

als je dat doet bij een 2-delige mal (zoals de kappen die hij nu heeft gemaakt) dan blijf je in het midden een naad zien.
is natuurlijk wel wat te verdoezelen.

weet nu niet hoe die vormen van die kappen zijn maar als er scherpe hoeken inzitten wordt het al moeilijker om het uit 1 stuk carbon te maken denk ik?..

maar het zou wel heel vet zijn.
 
Als ik hem was en toch goed kan omgaan met carbon, maakte ik kappen uit carbon/kevlar, keuze zou snel gemaakt zijn bij mij :D

Zo simpel is het allemaal niet
Het carbon is monteel tering duur en schaars aan te komen.
De mal moet echt perfect zijn als je het carbon ook als look wil.
Zo zijn er nog wel wat meer redenen waarom die het niet zou doen.
Maar het zou me niks verbazen als die dalijk een carbon kappen setje erop heeft.
 
ik had het frame helemaal verkeerd ingeschat op de foto's
vind in combo met het blok wat log staan
maar wel super vet
ben benieuwd wat het totaal plaatje gaat wegen
 
Oiz, wil na na na saarbruchen nieuwe mallen trekken van mijn kappen. Ga dan wel nieuwe set maken, maar dat word ook weer gewoon glasvezel. Carbon zal altijd iets lichter zijn, maar dat hoeft niet veel te zijn als je je glasvezel op de juiste manier verwerkt hehe

EDIT: Huidige kappenset zit gespoten op zo'n 8.5 kilo, streven voor volgende set is max 6 kg
 
Echt ongelovelijk wat je elke keer weer weet te bouwen!

Btw, de veerophanging zoals deze nu is ( iig de constructie aan het blok, neem aan dat deze bedoeld is voor het veersysteem ) blijft zo.?
 
nog verre van klaar, maar......

P1040688%20(Large).JPG
 
eerst maar is kijken hoe het er gespoten uit ziet, als het nix is gaat de slijpschijf er maar weer in hehe....

edit: fournales hangt idd in het luchtledige, moet nog nieuwe ophangbus ervoor maken
 
Back
Top