CMP Design Runner

Vandaag spullen terug van anodiseren :D

Vanavond hopelijk het beestje ff op een paar wielen zetten :)

P1040675%20(Medium).JPG
 
Echt knap werk, als je het zo ziet denk je dat knalt zo uit elkaar ma ik weet uit ervaring dat het super sterk is en echt mooi spul is...
 
damn....remy....:W :winner: als dit niet DE top is dat weeet ik het niet meer...kun je me trouws strakjes effe dat adresje geven waar je dat spul hebt laten anodiseren...?? ltrzz en spreek je nog op msn;)
 
Carbon is inderdaad niet goedkoop om mee te werken. Maar als ik een frame van staal of alu wil hebben met bochten erin zoals dit carbon frame, zal dat zeker ook niet goedkoop zijn.....
 
DE scooter, dit is gewoon DE scooter van alle scooters.
Nog NOOIT zoiets gezien, zowel roterende inlaat als carbon frame.

imo heb je hét gemaakt.

dit is niet alleen de scooter der scooters, remy is gewoon de opperbeunhaas(positief he:P)
in alles wat met scooters te maken heeft van Nederland en ik denk ook misschien wel europa.

al zijn projecten zijn gewoon fantastisch om naar te kijken, de ice, andere ice, zip en nu dus de runnert.

sowieso dat je de show steelt in saarbrucken:W want er is niemand die jouw ook maar iets kan maken, en al helemaal geen duisters:P

der mist nu nog 1 ophanging?
 
Zeer vet dit, mischien een foto naast standaard frame? Daar ben ik erg benieuwd naar. Ook mooi hoe je de kwetsbare punten hebt versterkt met kevlar.
 
Nice..... Echt super vet reem. Hoop voor je dat het allemaal een beetje past!

Het ziet er iig. al super uit 8) We zullen iig. samen de Jubbega traditie hoog houden, das een ding wat zeker is 8)

Ga je zien :*
 
Echt vet man, heb je het carbon gebakken of verwerk je het gewoon 'zo'.

Ook wel mooi is het om heel het frame nog ff in de blanke lak te zetten. Glimt het lekker :)
 
Back
Top