CMP Design Runner

tadaa, van het weekend grootste deel af kunnen maken, nu alleen nog blok en veerophanging fixxen en daarna alles echt afwerken})

DSCI0011%20(Medium).JPG
 
Ziet er allemaal zeer netjes uit.
Jij werkt met composietmaterialen als beroep ofzo?

Vraag me alleen af wat die 'plasticlaag' is die er precies over zit...
Is dat om er hars bij te doen en dan vacuum te 'zuigen' of wat?

Hoe ben je er trouwens achter gekomen hoe sterk het waar moet zijn?

Mijn complimenten voor je werk.
Grtz Hans
 
Ik heb een IT diploma in mijn zak en mijn werk is lomp, zwaar metaalconstructie gezanik.... Dus composiet is meer een uhhmmm hobbie :p
Die plasticlaag is peelply, een vitrage achtig weefsel wat niet aankleeft, word idd ook gebruikt bij vacuumtrekken. En ik heb helaas niet de kennis om composietsheit te berekenen, maar met logisch nadenken en liever teveel dan teweinig materiaal denk ik dat dit frame strax wel goed bruikbaar is.
 
zeker netjes hoor.
hoe wil je dat precies gaan doen met dat lijmen? wat voor soort lijm moet ik aan denken, geen gamma lijm lijkt me:P


ik denk epoxy hars als je dit goed in het alu schuurt geeft egt een tophechting aan de kunststof

en dan had ik nog een vraagje voor chezzmo, wat voor peelply gebruik je de soort die ik gebruik is nammelijk lastig over een dubbele bolling te trekken.
 
ik denk epoxy hars als je dit goed in het alu schuurt geeft egt een tophechting aan de kunststof

en dan had ik nog een vraagje voor chezzmo, wat voor peelply gebruik je de soort die ik gebruik is nammelijk lastig over een dubbele bolling te trekken.

peelply is helaas altijd niet goedvormbare rotzooi:(
 
Back
Top