cilinder verneukt ??

OK.

c20 is binnen.. ik heb getest en gereden....

er kwamen vonken UIT de uitlaat en het rookte alsof de uitlaat in de fik stond...
bougie eruit, bougie was verkleurd in helemaal zwart (niet nat, alleen de kleur was donker zwart).
het rook uit de bougie gat toen bougie los was..

toen alles er weer op, en scooter rijd weer.. hij komt niet boven de 11,3k :(

ik ben het gewoon zat ! weet iemand nog wat ??

EDIT//

de timingen zijn trouwens : 198 / 132
dat hoort opzich toch nog wel te rijden met c20 ?
 
probeer eens domweg 1 gram lichter en kijken wat ie dan doet...

en dan net zo lang lichter gaan totdat ie wel goed toeren wil maken ...dan weet je iig waar het aan ligt..
 
198 / 132 zou die echt wel op moeten knallen! ik zou het toch echt in je compressiedruk gaan zoeken... squish krapper zetten etc etc
 
BurN said:
198 / 132 zou die echt wel op moeten knallen! ik zou het toch echt in je compressiedruk gaan zoeken... squish krapper zetten etc etc


mja , met zo'n setup kun je met 0,8 nog fatsoenlijk rijden ...

mja , mischien kopje even uitliteren...
 
:) Ik denk zelf dat ie iets over het hoofd ziet, wat precies is aan hem om te beoordelen.

Zie ook dat je niks hebt veranderd na die zwarte bougie......:rolleyes:
 
DAMN !!!!

ik heb mario pm'ed en de membraan ingedrukt dat die klepjes 4,5mm naar buiten kunnen, ze stonden op 5,5mm... !

dus ik start de scooter... geef beetje gas... VROEM!!! scooter vliegt omhoog :D:D

toen ik volgas gaf kwam hij voor geen meter vooruit !! met het minste gas reed die aso goed...

dus ik sproeier 98 erin ipv 88...

alles erop.. VROEM!! 12,5k !! 8)8)

er zitten 4 gram rollers in maar ik voel dat ze VEEEEEEL te zwaar zijn :D morgen 3 gram erin 8) 8)

thanks mario !! :D
 
Back
Top