Big B NRG said:Wat ik nou niet snap, waar die enorme prijsverschillen vandaan komen tussen een 44 mm slag en een normale slag :?
De bewerking is hetzelfde alleen er zit meer materiaal in (ook niet veel).
TuNiNg MeMbEr said:jah je kan een 2 fast op een fabrizi as gooien
wat ze hebben allebij een 44mm slag en een 85mm drijfstang.
maar let wel op welke je van fabrizi neemt, want er zijn 3 versies
1ste licht rond de 240 euro ( maar die zou ik niet gebruiken voor een 2 fast )
de 2de is de FHT versie dat is een goede as en die is 433 euro
de 3de is een versterkte FHT versie as ( een mooie en nete as ook goed afgewerkt met een gepolijste drijfstang) maar dar betaal je 552 euro voor
dus denk dat je met een fabrizi as niet goedkoper uit komt dan met een 2 fast as
berre said:ik heb een bidalo krukas met een 85mm slag!! heb hem overgekocht van me tuner!! hun hebbe zelf die drijfstang gemaakt!!
Mol said:Athena heeft ook een 44mm slag krukas met een 90mm drijfstang. Ding kost geen reet en straalt de kwalitiet uit van een hoop natte stront :X
5mm plaatje onder je 2fast cilinder en je kan goedkoop branden :W
Er is dus wel een alternatief, of het ook een bruikbaar alternatief is is weer een 2e..
berre said:het was maar een opmerking.. maarjaa....
Heb je em al in een draaiend blokje gehad dan?ABT said:Asje lijkt me stevig zat, ik denk dat het gewoon tussen je oren zit......
Ik denk eerlijk gezegd dat hij een 85mm drijfstang bedoelt, waarschijnlijk is de slag van zijn krukas niet aangepast en zal dus de std. 39,3 (ofzo??) zijn.Boyd said:Een vrij loze opmerking want een 85mm SLAG past sowieso niet in je blok.
Mol said:Heb je em al in een draaiend blokje gehad dan?
ABT said:Nee, zo'n ding past niet in een Kymco blok......
De balansfactor van een 2fast / fabrizi zal wel beter zijn, maar ik betwijfel of zo'n krukas nu echt zo veel sterker is