rs-ruud said:vrij kleine sproeiers? ik reed met een 105 op me rode top...
Joost@aerox said:Hoe kom je aan deze timingen trouwens, met name de spoeltiming ben ik benieuwd naar? Electroden afstand maybe?
DarkSaiyan said:ik kan je alles uitleggen maar daar lijkt me msn oid wat makkelijker voor ?
Joost@aerox said:eehhmm, meen je dit? Ik hoop dat je toch weet dat het met timingen niet zo werkt...
BETA-HGS said::L tja en dan zet je een andere momentsleutel erop en dan scheelt het een halve graad:X
kan de TS even uitleggen hoe hij dit zo precies gemeten heeft?
360:39(slag)=9.2307 mm (9.2307 graden per mm)
kan je nagaan wat een gereedschap hij tot ze beschikking heeft.
DarkSaiyan said:hmmz
nou kijk
slag: 37,4mm
drijfstang: 80mm
deck height: 0,6mm
uitlaatpoort tot deck: 18,7mm (197,02)
spoelpoort tot deck: 28,4mm (134,6)
blowdown: 9,7mm (31,2)
alle metingen zijn op zn minst echt 20x nagemeten op verschillende manieren met een schuifmaat (0,005mm nauwkeurig)
BurN said:met wat voor een squish rij je dan, aangezien je deck height nu al 0.6 :S
Deck van de cilinder afdraaien, zodat je squish kleiner wordt en je compressie hoger... dan moet je probleem wel verholpen zijn denks
Hans F. said:duidelijk nooit van significante cijfers gehoord