This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.

Doorontwikkelen? 3rd party apps die er niet zijn? Heb je je uberhaupt weleens goed verdiept in een Android toestel? Android werkt superslim en supersnel. Natuurlijk zijn er verbeterpunten, maar in vergelijking met de andere OS-en is het al een winner op meerdere fronten. Indrukwekkende prestatie van Google. En die 3rd apps, dat is de volle bak punten juist voor Android terwijl iPhone OS, WM, BB, Symbian, etc. hier duidelijk punten laten liggen. Er zijn ZOVEEL apps voor te krijgen, echt onvoorstelbaar. Het mooie is ook dat het bijna allemaal gratis is (itt Apple of BB) en dat de market gewoon goed werkt.

Ik ben in zoverre over dat ik het echt jammer vind dat de HD2 geen Android heeft (evenals mn BB uiteraard, al is die zakelijk gewoon superieur...) Maar mn HTC Hero is tot nu toe veruit het beste mobieltje wat ik lang gebruikt heb.

Toch, ook al zet Android momenteel een trend, ik blijf echt bij een iPhone. Usability van de iPhone is iets waar Android nog een puntje aan kan zuigen. Tevens de stabiliteit laat nog wel eens te wensen over.

Heb een maandje de Magic van een vriend van me mogen gebruiken toen hij op vakantie was En dat ding had de laatste cupcake versie erop staan (1.5 oid?). Ik ben gewoon erg gecharmeerd van de touchflow interface van HTC, imo logischer dan alle android versies die ik nu heb gezien. Maar is er dan buiten Copilot een 3rd party navigatie app die gebruik maakt van up-to-date kaarten die op het geheugen staan?

damn nergens in de stad een werkend demo model .

wel bij veel shops gewoon volop op voorraad gelukkig. volgende week in rotterdam maar eens proberen.

Toch, ook al zet Android momenteel een trend, ik blijf echt bij een iPhone. Usability van de iPhone is iets waar Android nog een puntje aan kan zuigen. Tevens de stabiliteit laat nog wel eens te wensen over.

Tegenover de iPhone ligt het aan je persoonlijke voorkeuren of Android wint of niet. Voor mijn gevoel wel, maar zoals je zegt is de soepelheid van een iPhone wel beter. Maar qua apps heb ik liever de visie van Google dan Apple.

Nee, maar heb ik ergens van nieuwsgroepen getrokken. Werkt. Moet overigens zeggen dat ik het niet veel gebruik ivm een TomTom.

Hi, klein abbo icm, 1000smsjes, altijd online en verzekering.
40e per maand ofzo

Nutteloze verzekeringen
Verzekeren doe je om risico's af te dekken waarvan je weet of vermoedt dat je die risico's niet zelf kunt dragen.

De mobiele telefoonverzekering. Dekt het risico bij verlies of diefstal van uw mobiele telefoon. Helaas wordt er weinig uitbetaald als er echt eens iets aan de hand is. De verzekering kent veel uitsluitingen – ondanks dat ie al gauw 6 tot 10 euro per maand kost. Van de uitgespaarde premie van 120 euro per jaar, kun je al snel een leuk mobieltje terug kopen. Niet afsluiten dus.

Status
Not open for further replies.