Sjoerd
Well-Known Member
Tja wat dan? Android mag nog even doorontwikkelen en 3rd party apps zijn wat gaar of zijn er niet, symbian zou kunnen maar ik wil een touchscreen en daar is symbian onderontwikkeld (zie N97 (mini)), iPhone doe ik niet aan...
Eerst maar eens m'n abbo regelen bij telfort want dat klopt nogsteeeds niet, supergare administratie :L
Doorontwikkelen? 3rd party apps die er niet zijn? Heb je je uberhaupt weleens goed verdiept in een Android toestel? Android werkt superslim en supersnel. Natuurlijk zijn er verbeterpunten, maar in vergelijking met de andere OS-en is het al een winner op meerdere fronten. Indrukwekkende prestatie van Google. En die 3rd apps, dat is de volle bak punten juist voor Android terwijl iPhone OS, WM, BB, Symbian, etc. hier duidelijk punten laten liggen. Er zijn ZOVEEL apps voor te krijgen, echt onvoorstelbaar. Het mooie is ook dat het bijna allemaal gratis is (itt Apple of BB) en dat de market gewoon goed werkt.
Ik ben in zoverre over dat ik het echt jammer vind dat de HD2 geen Android heeft (evenals mn BB uiteraard, al is die zakelijk gewoon superieur...) Maar mn HTC Hero is tot nu toe veruit het beste mobieltje wat ik lang gebruikt heb.