Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Weet iemand waar ik een samsung (star) naar 2,5 mm adapter kan vinden voor 'normale' oordopjes. Nederlandse onlineshop zou handig zijn. Mediamarkt heeft ze wel, maar die is te duur en te groot. T for Telecom had ook wat, maar die bleek niet te passen

Staan er genoeg hoor... Maar dat is gewoon een nadeel van zo'n relatief goedkoop model telefoon, geen standaard connectiviteitspoorten (usb/jack etc).

morgen eens de stad in om te kijken of ze ergens een werkende HD2 hebben om wat mee te spelen/kutten! anders toch maar de 3gs :P

morgen eens de stad in om te kijken of ze ergens een werkende HD2 hebben om wat mee te spelen/kutten! anders toch maar de 3gs :P

Hoop wel maar dat er dan de nieuwe updates op het toestel zitten. Met de oude firmware had de HD2 nogal kwaaltjes, maar na een paar updates werkt die echt 1000x beter 8)

Tja wat dan? Android mag nog even doorontwikkelen en 3rd party apps zijn wat gaar of zijn er niet, symbian zou kunnen maar ik wil een touchscreen en daar is symbian onderontwikkeld (zie N97 (mini)), iPhone doe ik niet aan...

Eerst maar eens m'n abbo regelen bij telfort want dat klopt nogsteeeds niet, supergare administratie :L

Ik heb nu een kaal getrokken 6.5 ROM draaien met 6.1 Today scherm inclusief een aantal Today plugins. Overzichtelijk en snel, helaas nog niet optimaal wegens het microsoft-verstop-de-opties syndroom.

Tja wat dan? Android mag nog even doorontwikkelen en 3rd party apps zijn wat gaar of zijn er niet, symbian zou kunnen maar ik wil een touchscreen en daar is symbian onderontwikkeld (zie N97 (mini)), iPhone doe ik niet aan...

Eerst maar eens m'n abbo regelen bij telfort want dat klopt nogsteeeds niet, supergare administratie :L
`
Wachten op Android 2.1.....?

Misschien staar ik me blind op navigatie, maar goede gratis (dus illegale) navigatie bestaat nog niet voor android. Ook al komt Tomtom binnenkort met android navigatie, dan zal het nog even duren voordat zoiets gekraakt wordt.

Ik heb nu een kaal getrokken 6.5 ROM draaien met 6.1 Today scherm inclusief een aantal Today plugins. Overzichtelijk en snel, helaas nog niet optimaal wegens het microsoft-verstop-de-opties syndroom.
Je hebt toch een diamond?

word toch wel vrolijk van alle filmpjes/vergelijkingen op youtube tussen de 3gs en de hd2.

mijn vorige htc (Hero) vond ik het toetsenbord niet geweldig, aan de randen was hij gewoon stuk minder gevoelig. en de browser is voor mij belangrijk, word nog even wat googlen :)

netjes! ik ga dalijk de stad even in om te kijken of ze er ergens 1 hebben om wat mee te spelen!

wat voor abbo/provider?

Status
Not open for further replies.
Back