This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.

Er is nieuwe firmware Roy. Geluidskwaliteit is merkbaar verbeterd.

Juist geen nexus toch voor china.
Inderdaad, lees het net

Waarom gaat wisselen of veranderen van abbo nooooit goed? Maandje geleden m'n simonly verhoogd (niet verlengd) van 300 naar 500 minuten, zie ik gisteren dat ineens m'n abbo is afgelopen terwijl ik nog 3 maanden moest.

pfft ik heb bij Hi 1,5 maand moeten wachten tot mijn belbundel is verhoogd, terwijl het volgens de medewerker in enkele uren zou zijn geregeld.

weeeer 100x heen en weer bellen over de dus door de te lage bundel veel te hoge rekening... nu even wachten op de nieuwe factuur en kijken of het nou allemaal klopt..

"HTC geeft Hero medio maart update naar Android 2.1"
Denk dat een aantal van jullie het al gelezen hebben maar ik ben erg benieuwd na de update

Hoop dat er een aantal dingen dan zijn veranderd:
- google maps navigation
- apps installeren op je sd-card / interne memory behoud
- google goggles

Alleen vind k er weinig info over wat de update naar Android 2.1 precies inhoud.
Iemand miss meer info hierover?

hoi

ik heb nu al een tijdje een samsung jet
maar geen idee hoe ik filmpjes kan kijken op internet. zoals toutube bijv
zit ie elke keer te zeuren om adobe
maar kan het niet downlaoden (nog niet de goede gevonden?)

iemand een idee??

hoi

ik heb nu al een tijdje een samsung jet
maar geen idee hoe ik filmpjes kan kijken op internet. zoals toutube bijv
zit ie elke keer te zeuren om adobe
maar kan het niet downlaoden (nog niet de goede gevonden?)

iemand een idee??
Firmware update doen, de browser hoort gewoon Flash en java te ondersteunen. Hoe je een firmware update doet moet je zelf even uitzoeken

Ik was ook naar een HD2 aan het kijken alleen het formaat staat me gigantisch tegen... Ik bedoel:

N97 mini is nu ook een kanshebber bij mij, windows mobile hoeft niet zo meer van mij nu er toch wel alles is voor symbian.

Ook al is er veel te krijgen voor symbian merk ik gewoon dat mensen die een iPhone hebben veel meer gebruiksgemak hebben en veel meer opties. Ook werkt het menu gewoon soepeler en sneller.. Als je er de financien voor hebt zou ik een iPhone kiezen boven de N97 mini die ik nu heb.. Begrijp me goed, ik ben er niet ONtevreden over, alleen de iPhone lijkt me gewoon in vergelijking beter. Kwaliteits-prijsverhouding gezien valt er nog over na te denken idd

Ben redelijk anti iPhone/apple, is rationeel lastig uit te leggen Dat van het gebruiksgemak weet ik niet hoor, ligt volgens mij vooral aan je eigen kennis om de software goed in te stellen etc. Voor windows mobile geldt dat helemaal.

De menu's lopen gewoon soepeler, browsen gaat makkelijker. Vergroten of verkleinen van websites of foto's gaat met de iPhone gewoon simpeler door je vingers naar elkaar toe te bewegen.

Nog steeds niet ontevreden over mijn N97 en je kan er veel leuks mee icm ovi store etc. Maar nogmaals; zou hem elk moment ruilen tegen een iPhone.

De menu's lopen gewoon soepeler, browsen gaat makkelijker. Vergroten of verkleinen van websites of foto's gaat met de iPhone gewoon simpeler door je vingers naar elkaar toe te bewegen.

Nog steeds niet ontevreden over mijn N97 en je kan er veel leuks mee icm ovi store etc. Maar nogmaals; zou hem elk moment ruilen tegen een iPhone.

Vraagje over mn BB Bold 9700... Alles wissen is iets simpels wat op elke Nokia met een paar klikken kan, op de BB heb ik nu al een half uur lopen zoeken maar kan het niet vinden. Iemand een idee hoe ik in 1x het hele adresboek kan legen?

Ik begrijp je iPhone heeft gewoon het grootste gebruiksgemak qua software, misschien dat de htc HD2 nu ni de buurt komt met een capacative scherm.

Vraagje over mn BB Bold 9700... Alles wissen is iets simpels wat op elke Nokia met een paar klikken kan, op de BB heb ik nu al een half uur lopen zoeken maar kan het niet vinden. Iemand een idee hoe ik in 1x het hele adresboek kan legen?

Vaak doe je zoiets simpel door m aan je pc te hangen....Geen idee of dat kan verder hoor.

opvolger van hero is nu wel bevestigt.. damn gelukkig mag ik pas over 10 maanden verlengen.. zoveel fabrikanten die nu iets vetst de ether inrammen

Iphone werkt iets soepeler als het om het gebruik van het scherm gaat, het scherm van de HTC is gevoeliger (af en toe TE gevoelig) Door deze soepelheid werkt de iphone met browsen e.d. wat fijner maar als het om snelheid gaat is er nagenoeg geen verschil.

Als het over gebruiksgemak enz gaat kan ik eigenlijk zeggen welke ik fijner vind... ze hebben allebij hun plus en minpunten het is maar net wat je ermee wilt doet..

Jammer van het OS, als er WM of android op draaide dan zou ik 'm direct kopen, de Samsung S8500 Wave... Erg fraai scherm.

http://pic.gsmarena.com/vv/reviewsimg/samsung-s8500/preview/phone/gsmarena_004.jpg

http://pic.gsmarena.com/vv/reviewsimg/samsung-s8500/preview/phone/gsmarena_009.jpg

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=lRkb75gjVD0&feature=player_embedded"]YouTube- Samsung S8500 AMOLED display compared to iPhone 3G[/ame]

General:GSM 850/900/1800/1900 MHz, UMTS 1900/2100 MHz, EDGE class 10, HSDPA 7.2 Mbps and HSUPA 2 Mbps
Form factor: Touchscreen bar
Dimensions: 10.9 mm thin
Display: 3.3" 16M-color Super AMOLED capacitive touchscreen with 16:9 aspect ratio and 480 x 800 pixels resolution, scratch-resistant glass surface
Platform: Bada OS
CPU: 1 GHz processor
Memory: 2GB internal memory, microSD card slot
Camera: 5-megapixels auto-focus camera, 720p video recording
Connectivity: Wi-Fi 802.11 b/g/n, Bluetooth 3.0 with A2DP, standard microUSB port, GPS receiver with A-GPS, 3.5mm audio jack
Misc: Accelerometer for screen auto rotate, proximity sensor for screen auto-turn-off, ambient light sensor, FM radio with RDS, DivX/XviD support
Battery: 1500 mAh battery

Vaak doe je zoiets simpel door m aan je pc te hangen....Geen idee of dat kan verder hoor.

Ja gelukt, heb in Outlook alles verwijderd. Toen was alles in mn phone ook weg, toen backup bestand geimporteerd en alles was weer in orde.

Thnx.

Status
Not open for further replies.