Idd, helemaal voor toen!Ok. Het gaat niet om de Mp... Durf te wedden dat de k750i nog betere foto's neemt, dat ding had een erg goede lens
Ehm, die 1.632 x 1.224 is het aantal megapixels (in dit geval 2, terwijl een k750i toch 3.2 was?). Maar daar ging het nu net niet omdat komt omdat ze een lens hebben geproduceerd op de technologie van de sony cyber shoten hij maakt knettergrote foto's voor een camera op een mobiele telefoon.
size is : 1.632 x 1.224 pixels aardig groot dus...
Ehm, die 1.632 x 1.224 is het aantal megapixels (in dit geval 2, terwijl een k750i toch 3.2 was?). Maar daar ging het nu net niet omWel om de lens, m'n oude ixus 30 maakt nogsteeds betere foto's dan iedere telefoon met 12+ Mp.
Idd, helemaal voor toen!
Al vind ik dat mijn N95 8gb overdag wel betere foto's maakt, maar dan zit je ook wat verder in de ontwikkeling.
Kan niet wachten tot 21 maart, dan krijg ik m'n N900
Hoe bedoel je omslachtig? Ik heb het nergens anders gelezen, of gezien op reviews eigenlijk?
En accuduur, tja bij normaal gebruik houd de accu het wel langer uit hoor, maar voor mij geen probleem ik laad me n95 nu ook al elke nacht op dus
Weet iemand goede navi-systeem voor de htc hero??
was hier gister een klant met geimporteerde nexus one.. toch vet ding hoor :~
Ik was ook naar een HD2 aan het kijken alleen het formaat staat me gigantischtegen... Ik bedoel:
N97 mini is nu ook een kanshebber bij mij, windows mobile hoeft niet zo meer van mij nu er toch wel alles is voor symbian.
Ik heb zelf een HD2 en ik vind hem zeker niet te groot! hij is wel wat groter dan een iphone e.d. maar het is nog steeds een fijn formaat...
wel beste winmo phone die ik ooit in handen heb gehad!..
@localhost... klant er naar eigen zeggen 450 euro ofzo voor betaalt.. minder dan 500 iig..
vette phone toch!