Ik heb gewoon mn hotmail account doorgelinkt aan mn tel, alleen je moet zelf je email binnenhalen. Dat gaat niet automatisch zoals outlook bijv.
Bel even met de klantenservice in februari.Ja maar dan heb ik niks aan mijn klantwaarde? Daardoor krijg ik zo goed als alle telefoons gratis bij een 1-jarig abbo (althans vorig jaar). En 1-jarig is een eis..
Hoe hoe vertel vertel?
Ik heb het nu gelinkt aan g-mail, maar elke keer als ik dan m'n mail check op mijn telefoon, gooit hij alle mails op hotmail.com naar de prullenbak =/
Iemand? :*
Jongens, ik mag al een nieuwe telefoon uitzoeken, maar ik heb even raad nodig. Ik wou een simpele nokia telefoon, een 6700 oid. Maar nu zie ik dus ook de BB 9700, Nokia E71 en E72. Het lijkt mij dus ook wel intressant om te kunnen mailen met m'n telefoon. Wat heeft zo'n telefoon nog meer voor (gebruikelijke) functie's?
En wat is het verschil in die 3 type's. Is de ene veel beter als de ander? Arne had eerst een E71 en nu een E72 geloof ik?
Vab het weekend bb bold 9700 binnengehad. Ben dr echt tevreden mee. Je merkt gewoon dat zon toestel enorm doorontwikkelt is en overal over na is gedacht. + het is een chick magnet Aanrader!
iemand al ervaring met de nokia n900? Zit een beetje te kijken naar de software (Maemo5?)
Is dit de tegenhanger van de iphone van nokia? Allemaal van die gimmick apps voor te vinden enzo.
Inmiddels hoef je daar niet meer mee te zitten, er is genoeg software voor de N900 via de ovi store te verkrijgen. Ovi maps bijvoorbeeld, is zelfs gratis.
Ik werk zal jaren met Tomtom op m'n HTC, werkt inderdaad prima. Maar ik neem aan dat je nog nooit Ovi maps 3.03 hebt geprobeerd? Is echt een volwaardig nav programma.Weet ik wel, maar met navigatie systeem bedoel ik ook een fatsoendelijk. Heb eerst ook nokia maps gebruikt maar dat vond ik echt 10 x niks. Geef mij dan maar Sygic / TomTom :7