This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Volgens mij is de vraag als waterschade gerepareed kan worden, maar water maakt alles kapot in de gsm dus kan er niks worden gerepareed! (totall loss)

En als het vergoed kan worden licht eraan hoe je verzekert bent en welke verzekering dat je hebt..
gsm's worden idd niet meer vergoed met diefstal dat doet geen enkele verzekering meer! dat zou wel erg leuk en makkelijk zijn dan he

mijn bb storm2 was t scherm geklapt, gewoon nieuwe telefoon gekregen,,

blackberry doet niet moeilijk

jij hebt makkelijk praten
jij hebt een nieuwe en ik zit met een oude samsung in mijn zak te wachten tot ik iets hoor van mijn verzekering 9||6
dusssss moul toe!

concentreer jij je nou maar op t racen..

xxxx

Ontopic graag...

Ben niet van de LG's, maar vind dit best een grappig ding;

[ir]http://www.techrockstar.com/wp-content/uploads/2010/04/LG-GD880-Mini-3.jpg[/ir]

Mag binnenkort verlengen (of eigenlijk nu al)...

jeuj, vanochtend de zilveren desire gekocht, na wat onderhandelen was het uiteindelijk een stukje goedkoper dan los kopen en simonly verlengen 40e moeten bijbetalen voor 500min+data+sms 1jaar. Anyway, werkt echt fraai hoor :W

tja de andere optie was dus om naar jouw collega's in eindhoven te gaan en er daar een los te kopen...

Heb nu bijna een weekje de bb bold9700 en ben er zeer tevreden over. Alleen het aantal apps vind ik zeer beperkt en de toetsblokkering is toch best kut maar overall zeker een aanrader

Wat dat betreft is Android echt fijn, overal is een app voor... ik dacht dat jet een beetje amateuristisch zou zijn maar net als met WinMo kan je jezelf het erg makkelijk maken

tja de andere optie was dus om naar jouw collega's in eindhoven te gaan en er daar een los te kopen...

tja gewoon doen wat voor jou het beste is.. klantwaarde e.d kan soms een boel verschil maken.

zag op tweakers die nieuwe htc die in amerika uitkomt.. bruut ding!

Dit was zelfs zonder klantwaarde, dat kon alleen bij Telfort zelf en daar hebben ze alleen die lelijke bruine... Net sygic mobile maps erop gegooid en aan de praat gekregen, lekker nieuwe kaarten met zelfs de randweg eindhoven er al op

Dat is toch de HTC droid ofzo? Ik geloof dat het ding geen gsm heeft, alleen cmda...

HTC Incredible 9||6

De HD2, maar dan met android erop!
Gruwelijk dingetje idd
- 8GB interne geheugen voor het installeren van apps (geen gezeur meer met app2sd)
- 8 megapixel camera
- Froyo?

Hopelijk komt er ook een europese versie hiervan... dan koop ik hem direct!

Edit:

okok Het ging natuurlijk om de HTC evo

Last edited:
Ik wil denk ik toch een Iphone mijn Hi contract loopt over 4 maand af kan ik nu al een nummerbehoud naar Vodafone aanvragen?
had namelijk dit gezien : www.ivoordeel.nl (ik weet dat je maar 2 maand 17 euro betaald)

je kan met nummerbehoud al overstappen, je kunt je iphone dan alleen nog maar gebruiken als ipod touch de komende 4 maanden, je abbo gaat pas ik over die 4 maanden, ik heb dat zelf nu ook,

het enigeste kutte is dat je met 2 phones loopt
wel kan je je iphone al chill gebruioken enzoo

volgens mij is de i-phone van ivoordeel sim-lock vrij.
Ik dacht dus ook dat het nu al kon maar ik had een email gestuurd en volgens hun kon het over een maand.

hmm kan niet wachten

Ik wou ook een Iphone maar binnenkort komt die nieuwe uit en dan zit je net met die oude versie opgescheept.

volgens mij is de i-phone van ivoordeel sim-lock vrij.
Ik dacht dus ook dat het nu al kon maar ik had een email gestuurd en volgens hun kon het over een maand.

hmm kan niet wachten

over 1 maand zeiden ze bij mij ook.... Na wat zeure kreeg k m nu al mee....

Status
Not open for further replies.