This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Nou heb vanalles in getoets bij google maar kreeg niet deze site.
Maar doet er ook niet toe.
Heb het, daarvoor bedankt

Probleempje, vanmorgen mijn N97 Mini ontvangen, btje mee lopen kutten vandaag maar niks gedownload of muziek eropgezet oid. Nu wil ik nieuwe e-mail ophalen en dan zegt ie dat het geheugen volzit :X. Hoe krijg ik dit weg?
mailtjes verwijderen/harde reset; dan instellen om alleen headers te downloaden

Probleempje, vanmorgen mijn N97 Mini ontvangen, btje mee lopen kutten vandaag maar niks gedownload of muziek eropgezet oid. Nu wil ik nieuwe e-mail ophalen en dan zegt ie dat het geheugen volzit :X. Hoe krijg ik dit weg?

Ook even aangeven dat ie het massageheugen in plaats van het telefoongeheugen gebruikt.

Laurens, jij werkt toch bij pdashop etc.? Houden ze daar ook rekening met jouw status bij je provider (korting op toestel bijv.)?

Laurens, jij werkt toch bij pdashop etc.? Houden ze daar ook rekening met jouw status bij je provider (korting op toestel bijv.)?

nope.. wij als "dealer" hebben naar ik weet (en ik werk hier al 2 jaar) geen klantwaarde inzage en kunnen daar niks mee doen.

maarrr hier krijg je dan wel weer simlockvrije toestellen en snelle garantieafhandeling

Oke, dankje! Helaas, scheelt 239 euro En ik wil echt de zilveren desire, heb vandaag de bruine in m'n handen gehad en kan die kleur echt niet mooi vinden.

nope.. wij als "dealer" hebben naar ik weet (en ik werk hier al 2 jaar) geen klantwaarde inzage en kunnen daar niks mee doen.

maarrr hier krijg je dan wel weer simlockvrije toestellen en snelle garantieafhandeling

Nope klopt wat op de site staat is hetgeen wat we aanbieden, voor de klantwaarde moet je echt bij de provider zijn daarentegen hebben die vaak wel een minder assortiment.

Nope klopt wat op de site staat is hetgeen wat we aanbieden, voor de klantwaarde moet je echt bij de provider zijn daarentegen hebben die vaak wel een minder assortiment.

oh jij werkt ook bij coolblue ?.. gezellig.. binnenkort weer feestje geloof ik he :#

Papa heeft die Desire vandaag binnengekregen, morgen als ik thuis ben maar even mee spelen

@N97 verhaal, ik kan die mailtjes dus ook niet verwijderen want dan loopt ie steeds vast . Master reset dan maar doen denk ik, kan je ergens je smsjes opslaan ofzo?

Ben noodgedwongen overgestapt van T-mobile naar Telfort (KPN netwerk) omdat de ontvangst op mn werk erg slecht is met T-mobile. Had bij T-mobile 300min en 100sms voor 6 euro en heb nu bij Telfort 200min en 100sms voor 8 euro. Wel een groot verschil. Dan te bedenken dat Hi/KPN nog veel duurder is.

Ehm, dan wil ik wel eens weten waar jij die 300+100 van T mobile vandaan had. Telfort is per minuut vrijwel altijd het goedkoopste met sim-only.

Ben benieuwd of ik over twee jaar bij Telfort ook een goede aanbieding krijg. Bij HI begint sim-only pas vanaf 13,95 (175min/350sms).

aan ovi suite hangen

Tnx! Klopt het dat ik alleen mijn smsjes kan zien in Ovi-suite, en niet mijn mails?

En weet iemand of je je smsjes ook naar contacten kan rangschikken? Dus dat je alleen de naam van een contact in een lijst ziet staan, en als je daarop klikt je alle berichten tussen jou en dat contact ziet a la iPhone? Zo staat het wel in Ovi Suite nl. en dat is 100x chiller (gaat dus om N97 Mini)

Last edited:
Telfort is verder wel een goede provider hoor. Heb al bijna 4 jaar telfort en nog nooit problemen mee gehad.

even zoeken op threaded view

Status
Not open for further replies.