mailtjes verwijderen/harde reset; dan instellen om alleen headers te downloadenProbleempje, vanmorgen mijn N97 Mini ontvangen, btje mee lopen kutten vandaag maar niks gedownload of muziek eropgezet oid. Nu wil ik nieuwe e-mail ophalen en dan zegt ie dat het geheugen volzit :X. Hoe krijg ik dit weg?
Probleempje, vanmorgen mijn N97 Mini ontvangen, btje mee lopen kutten vandaag maar niks gedownload of muziek eropgezet oid. Nu wil ik nieuwe e-mail ophalen en dan zegt ie dat het geheugen volzit :X. Hoe krijg ik dit weg?
Laurens, jij werkt toch bij pdashop etc.? Houden ze daar ook rekening met jouw status bij je provider (korting op toestel bijv.)?
nope.. wij als "dealer" hebben naar ik weet (en ik werk hier al 2 jaar) geen klantwaarde inzage en kunnen daar niks mee doen.
maarrr hier krijg je dan wel weer simlockvrije toestellen en snelle garantieafhandeling
Nope kloptwat op de site staat is hetgeen wat we aanbieden, voor de klantwaarde moet je echt bij de provider zijn daarentegen hebben die vaak wel een minder assortiment.
Ehm, dan wil ik wel eens weten waar jij die 300+100 van T mobile vandaan had. Telfort is per minuut vrijwel altijd het goedkoopste met sim-only.
aan ovi suite hangen
Tnx! Klopt het dat ik alleen mijn smsjes kan zien in Ovi-suite, en niet mijn mails?
En weet iemand of je je smsjes ook naar contacten kan rangschikken? Dus dat je alleen de naam van een contact in een lijst ziet staan, en als je daarop klikt je alle berichten tussen jou en dat contact ziet a la iPhone? Zo staat het wel in Ovi Suite nl. en dat is 100x chiller (gaat dus om N97 Mini)