http://tweakers.net/nieuws/65478/htc-geeft-hero-medio-maart-update-naar-android-21.htmlLol vandaag uit verveling op me werk 1.1 gb aan muziek gedownload op me hero.
Weet iemand trouwens wanneer de update naar 2.1 komt voor de hero. Ik ziek me het leplazurus naar info. Maar het is zo onduidelijk als de pest.
Heb je geen advanced config voor de HD2? Dat programma heeft m'n diamond echt turbo snel gemaakt door het eea uit te schakelen, zelfs bij de originele rom...
mijne heeft het altijd moeilijk als ik een sms conversatie heb met meer dan 50 smsjes erin, dan duurt het altijd ff voordat je daadwerkelijk kan typen wat ik al vervelend vind.. ook minimaliseerd mn toetsenbord altijd als ik het toestel kantel, en als ik dna op verzenden druk en heb weer terugkantel staat hij altijd ff vast..
Ik heb vanmiddag mijn planet mail erop gezet en ik kon toen wel mails verzenden
Zo'n beetje alles, heb heel google gehad geloof ik en ja hoor vanavond gebeurde het, ineens ontving ik emails op mn blackberry! hiep hoi, geen idee wat nu de doorslag heeft gegeven maar ben blij dat het werkt....
Iemand ervaring met de e72 of de n97 mini??