This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.

SMS update uitgevoerd ? Mijne had er ook veel last van, nu doet die het gewoon goed. En bij sommige zitten er gewoon 300 smsjes ofzo in, en werkt gewoon goed.

Hoi,
Ik heb de blackberry curve 8520 en heb problemen met mijn mail. Ik heb vanmiddag mijn planet mail erop gezet en ik kon toen wel mails verzenden maar ontving niks. Schijnt dat ik nog het 1 en ander moet veranderen in mn outlook??? Na een beetje te hebben getobd is dit me ook niet gelukt. Vervolgens mijn hotmail er maar op gezet en heb weer hetzelfde probleem, kan wel mails versturen maar niks ontvangen? Heb ook geen idee hoe ik handmatig mijn mail binnen moet halen.
Hoop dat iemand me kan helpen!
Grtz Ilonka

heb ik, je moet je ook registreren op t draadloze netwerk of zoiets, zit nu op een blackberry forum daar zeggen ze allemaal dingen die mijn bb pertinent weigert wordt er erg moedeloos van, rotding....

Als je een BlackBerry Internet Services (BIS) abbo hebt zou ik het ook niet weten. Even totale reset doen..?

Ik heb vanmiddag mijn planet mail erop gezet en ik kon toen wel mails verzenden

Apart, aangezien je op een planet lijn verbonden moet zijn wil je gebruik kunnen maken van de planet.nl mailserver.

Wat heb je uberhaupt al geprobeert?

Zo'n beetje alles, heb heel google gehad geloof ik en ja hoor vanavond gebeurde het, ineens ontving ik emails op mn blackberry! hiep hoi, geen idee wat nu de doorslag heeft gegeven maar ben blij dat het werkt....

Martin met de E72. Ik ga m halen over een paar dagen, moet alleen nog even gaan uitvogelen welk contract etc.

Zo'n beetje alles, heb heel google gehad geloof ik en ja hoor vanavond gebeurde het, ineens ontving ik emails op mn blackberry! hiep hoi, geen idee wat nu de doorslag heeft gegeven maar ben blij dat het werkt....

je moet instellen dat je outlook je emails x dagen op de server laat staan

Iemand ervaring met de e72 of de n97 mini??

Ik met de E72. Weinig op aan te merken. In het begin af en toe last van wat softwarematige oneffenheden. (spatie die het spontaan niet meer doet etc. reboot lost 't op) Echter na de laatste software update is dat ook verleden tijd. Hij bevalt mij tot nu toe prima!

FUCK FUCK FUCK, mn Nokia e71 is gesneuveld. Met mn dronken kop een biertje ermee open willen trekken. Ding had sowieso al vele krassen doordat ik hem vaak heb laten vallen dus het uiterlijk boeide me niet meer. Echter is er een stuk van de onderkant gebroken, kan het wel weer erop schuiven maar er is dus iets uitgevallen. Als ik de laadkabel erin stop komt hij nergens meer in zegmaar. Er is een onderdeel uitgevallen blijkbaar. Kan ik dit laten maken nog denken jullie?

Ja het moment was mooi, heb er vaker biertjes mee open getrokken dus. Alleen deze ging lastig, opeens KRAK brak hij in 2. Maten kwamen natuurlijk niet meer bij. Ik was blij want kon m gewoon als t ware weer in elkaar schuiven, zodat je alleen de breuklijn zag. Totdat ik m vandaag in de lader wilde stoppen. Vrij dom van mezelf natuurlijk allemaal . Helaas... Had m toch al n jaar dusja...

Status
Not open for further replies.