Xander
Registered Abuser
Geen idee wat je zegt eigenlijk
Net zoals ik weet jij dat het zelden nuttig kan zijn.
Geen idee wat je zegt eigenlijk
Vet!
Ben benieuwd wat je er van vind
Ik moet nog 2 maandjes
Ik heb er ook moeite mee, maar dat heb ik ook met Samsung bijv. Alleen die N900 is me nog gewoon te duur
Sinds 2 dagen in bezit van een bb bold 9700. Onwijs tevreden mee, helemaal wat ik zocht!
Voor bellen, mailen, agenda, smsen, ideaal. Als gadget om mee te surfen en leuke apps te draaien komt ie toch wat tekort imo.
Maar overall een goede telefoon, lekker in gebruik (touchpad is bv ideaal) en lekker snel.
Welke apps gebruik je veel?
Bedankt voor deze post, heb net even gekeken naar m'n paar absurde telefoonrekeningen van vorige maanden. Blijken die godverdegodver teringlijers alles dubbel in rekening te hebben gebracht. Even de specificatie in excell gegooid en alles buiten m'n bundel 2x op m'n rekening gezet. Makkelijk verdienen zo stelletje klootzakken :Lzo ff weer over te dure rekening...
specificatie binnen, en klopte dus voor geen meter... was een 020 nummer, wat ik 1x hebt gebeld, 7x in rekening gebracht voor 60 minuten per keer, en dat in 3 dagen... elke keer weer precies 60 minuten.
heb ze nu weer een aangetekende brief moeten opsturen, tot heden nog steeds niet betaald ook...
Ik hoef geen Android perse, maar zoek wel een OS met apps (inet). Ik wil in ieder geval iets met een qwerty plankje. Vind symbian op de n97mini wel ok maar zoals hier al eens is vermeld te beperkt met touchscreen. Daarnaast ook graag iets met een goeie cam met Xenon flashMaar je wil Android en een qwerty keyboard? Ik zou echt never nooit een LG telefoon nemen, laatst weer een paar toestellen gezien en gehoord van mensen, ze zijn erg brak.
Ik hoef geen Android perse, maar zoek wel een OS met apps (inet). Ik wil in ieder geval iets met een qwerty plankje. Vind symbian op de n97mini wel ok maar zoals hier al eens is vermeld te beperkt met touchscreen. Daarnaast ook graag iets met een goeie cam met Xenon flash