Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Mis je deze? Maak anders even een foto.

chargingconnectorcharge.jpg

Mis je deze? Maak anders even een foto.

chargingconnectorcharge.jpg

Heb het al besteld! Thanks voor de tip Xander :). Even gegoogled op charging connector Nokia e71. En kwam op de site waar deze foto op stond dus. Dingetje kost 80 cent :D, 4 euro verzendkosten. Totaal 5 euris kwijt. Hoop dat het werkt! :)

Hallo weet iemand of het geluid van deze telefoon niet alleen van goede kwaliteit is maar ook hard? Gewoon dat je fatsoenlijk op de fiets muziek kun luisteren als er auto's langs rijden en als het waait.
nokia-5630-xpressmusic-1.jpg

Nokia 5630 Xpressmusic

Ik maak toch zeker zelf uit hoe ik mijn muziek afspeel.. Bovendien is er toch niemand die er last van heeft aangezien ik niet in een bus of trein zit.

Ik maak toch zeker zelf uit hoe ik mijn muziek afspeel.. Bovendien is er toch niemand die er last van heeft aangezien ik niet in een bus of trein zit.

Ik vraag me altijd af, waarom?

Oordopjes zijn toch veel relaxder? Of is het status, of is het tof om andere mensen jouw muziek te laten horen?

Ik snap dat niet, ik zou me dood schamen als ik met mn muziek door de stad oid zou lopen.. Waarom wil je zo iets? Bovendien op de fiets, dan is de kans ook nog eens groot dat je m laat flikkeren..

oordopjes is toch veel beter dan?

gebruik de luidsprekers eigenlijk alleen als ik onder de douche sta, dan staat de radio aan op me mobiel :P

Oordopjes zijn toch veel relaxder? Of is het status, of is het tof om andere mensen jouw muziek te laten horen?

Ik snap dat niet, ik zou me dood schamen als ik met mn muziek door de stad oid zou lopen.. Waarom wil je zo iets? Bovendien op de fiets, dan is de kans ook nog eens groot dat je m laat flikkeren..

+1... snap het ook nooit zo goed.

Gisteren ook weer in de bus in Utrecht, 3 van die gastjes met rap muziek op de achterste rij stoelen, natuurlijk wel zo hard mogelijk, en als je er dan wat van zegt krijg je een grote muil terug.

Kansloos echt...

Aangezien ik ook een vriend heb die graag meeluistert naar mijn muziek + als ik oordopjes indoe kan ik het toch nooit laten om hem lekker hard te zetten en dan zit ik dus weer boven de 80dB. Ook vallen oordopjes meestal vaak uit dus dat is ook irritant.

Nou ja, meningsverschilletje dan....

Ik zou het nooit doen in ieder geval. En als je last hebt van oordopjes die uitvallen moet je een keer in-ear oordopjes proberen, ik had ook altijd dat die troep uitviel maar heb nu van sennheiser goeie gekocht en nooit meer gezeik!

Wou net zeggen, koop fatsoenlijke in-ears (vallen ten minste niet uit je oor). Voel je lekker je trommelvliezen trillen op de bass en heeft ten minste niemand last van je muziek.

Ik zelf heb ze van Shure en moet zeggen, vind het jammer dat ik ze niet al 10 jaar eerder ben tegengekomen. Te fijne geluidskwaliteit en in combinatie met een fatsoenlijke MP3 speler en fatsoenlijke kwaliteit MP3tjes (320kbps en hoger) is dat echt een genot voor je oren.

Hallo weet iemand of het geluid van deze telefoon niet alleen van goede kwaliteit is maar ook hard? Gewoon dat je fatsoenlijk op de fiets muziek kun luisteren als er auto's langs rijden en als het waait.

HAHAHAHAHA!

Koop gewoon oordopjes en laat die maten van je lekker een Ipod kopen.

Aangezien ik ook een vriend heb die graag meeluistert naar mijn muziek + als ik oordopjes indoe kan ik het toch nooit laten om hem lekker hard te zetten en dan zit ik dus weer boven de 80dB. Ook vallen oordopjes meestal vaak uit dus dat is ook irritant.

[ir]http://www.dv247.com/assets/products/18407_l.jpg[/ir]

Kun je met 4 man luisteren :~

En anderen geen last bezorgen :L

Ik snap er ook totaal de lol niet van... Zie weleens van die kereltjes rondlopen met hun muziek keihard aan, vind het altijd wel een triest gezicht :z

oordopjes is toch veel beter dan?

gebruik de luidsprekers eigenlijk alleen als ik onder de douche sta, dan staat de radio aan op me mobiel :P

Ik zou er wel mee oppassen als het je 'goede' telefoon is. N82 is daardoor volgens mij kapot gegaan omdat het echt super vochtig wordt als je lekker warm doucht.

mijn nokia e75, welgetelt na 5 maanden alweer verot :D
laatste nokia ik gekocht heb.. 2e kapot in een jaar tijd (N95 8GB & E75 QWERTY), alle 2 software problemen

Liep de hele tijd vast, ging ie uit.. toen gelijk weer aan. en toen weer vast lopen, aan uit aan uit etc.. af en toe ook de melding, Zelf test mislukt, neem contact op met de wederverkoper..

gelukkig nog via m`n PC me contacten + sms eruit kunnen rippen! :W maar wat een kutphones vind ik dat zeg hey :X

Status
Not open for further replies.
Back