Mis je deze? Maak anders even een foto.
Ik maak toch zeker zelf uit hoe ik mijn muziek afspeel.. Bovendien is er toch niemand die er last van heeft aangezien ik niet in een bus of trein zit.
Ik vraag me altijd af, waarom?
Oordopjes zijn toch veel relaxder? Of is het status, of is het tof om andere mensen jouw muziek te laten horen?
Ik snap dat niet, ik zou me dood schamen als ik met mn muziek door de stad oid zou lopen.. Waarom wil je zo iets? Bovendien op de fiets, dan is de kans ook nog eens groot dat je m laat flikkeren..
Aangezien ik ook een vriend heb die graag meeluistert naar mijn muziek + als ik oordopjes indoe kan ik het toch nooit laten om hem lekker hard te zetten en dan zit ik dus weer boven de 80dB. Ook vallen oordopjes meestal vaak uit dus dat is ook irritant.Ik vraag me altijd af, waarom?
Oordopjes zijn toch veel relaxder? Of is het status, of is het tof om andere mensen jouw muziek te laten horen?
Ik snap dat niet, ik zou me dood schamen als ik met mn muziek door de stad oid zou lopen.. Waarom wil je zo iets? Bovendien op de fiets, dan is de kans ook nog eens groot dat je m laat flikkeren..
Hallo weet iemand of het geluid van deze telefoon niet alleen van goede kwaliteit is maar ook hard? Gewoon dat je fatsoenlijk op de fiets muziek kun luisteren als er auto's langs rijden en als het waait.
Aangezien ik ook een vriend heb die graag meeluistert naar mijn muziek + als ik oordopjes indoe kan ik het toch nooit laten om hem lekker hard te zetten en dan zit ik dus weer boven de 80dB. Ook vallen oordopjes meestal vaak uit dus dat is ook irritant.
Ik vraag me altijd af, waarom?
oordopjes is toch veel beter dan?
gebruik de luidsprekers eigenlijk alleen als ik onder de douche sta, dan staat de radio aan op me mobiel