This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.
Helemaal mee eens. Zakelijk is de BB koning, maar qua multimedia en het gadget gehalte heb ik liever iets anders.

Ik wordt helemaal gek van de navigatie van me nokia 6700.

Ik heb al een proeflicensie gehad, en ik wou even kijken of ik een andere licentie kon kopen. Typ je de link in ( www.nokia.com/map/legal ) kom je op een andere site.

Die zegt dat er gratis navigatie is voor de nokia. Maar kom je beter aan het kijken, dan is het alleen voor de nokia's welke op S60 werken. De mijne werkt op S40 software.

Nu kan ik geen licentie kopen, maar ik kan ook niet navigeren met me 6700.
Iemand die daar ervaring mee heeft? Want ik vind navigatie op mobiel wel makkelijk.

Andere navigatie heb ik ook al geprobeerd, maar dat werkt niet lekker. ( We travel & TrekBuddy )

en toch zijn die dingen helemaal in... door dat kut pingen...

Ik word gek van mn BB storm, kan vaak geen verbinding maken met netwerk of valt uit tijdens het bellen. :| maar eens kijken wat ik kan verdienen qua toestel met jaar verlengen.... Wel blij dat ik altijd maar 1 jaars abo's heb, want toestellen houden nooit uit bij mij!

Ik ben van een Bold 9000 overgestapt naar een HD2 maar na bijna 3 maanden mis ik mn bold nog steeds, volgende tel word zeker weer een BB!

hoe bevalt de HD2? nog goed? twijfel nog steeds maar ga morgen/overmorgen toch de knoop maar doorhakken haha!

Over 21 dagen kan ik ook een nieuwe uit zoeken.
Zal wss de HTC HD2 worden.
Heb even met de HD2 van men baas mogen klooien, beviel me wel
Dus keus is zo goed als gemaakt

Ik ben van een Bold 9000 overgestapt naar een HD2 maar na bijna 3 maanden mis ik mn bold nog steeds, volgende tel word zeker weer een BB!

Wat mis je dan bij de HD2? Ik moet zeggen dat ik helemaal in het begin er ook erg aan moest wennen, maar gebruik mijn N82 nu alleen maar als ik naar de kroeg ga. Wat ik trouwens wel echt heel vervelend vind is om een foto door te sturen via bluetooth. Moet zeggen dat, dat bij nokia beter geregeld was, daar klikte je gewoon op versturen via bluetooth en klaar. Helaas gaat dat niet zo gemakkelijk met windows mobile.

Lol vandaag uit verveling op me werk 1.1 gb aan muziek gedownload op me hero.

Weet iemand trouwens wanneer de update naar 2.1 komt voor de hero. Ik ziek me het leplazurus naar info. Maar het is zo onduidelijk als de pest.

Lol vandaag uit verveling op me werk 1.1 gb aan muziek gedownload op me hero.

Weet iemand trouwens wanneer de update naar 2.1 komt voor de hero. Ik ziek me het leplazurus naar info. Maar het is zo onduidelijk als de pest.

In USA is er een beta van ? Tenminste dat zei een vriend van me, die heeft alleen de magic maar ik neem aan dat daar dezelfde android op zit.

De bb liep gewoon veel soepeler, ik heb vaak de drang om veel dingen heel snel achter elkaar te doen, de htc hapert dan of staat ff 30 sec. vast.
Ook vind ik een sms typen oid op de hd2 irritant omdat het scherm TE gevoelig is en het lijkt af en toe snapt hij het niet meer en komen er opeens een x aantal letters bij die ik nieteens heb aangeraakt 8P..

Eigenlijk is er voor de rest niks mis met de HD2, het is alleen bij nader inzien niet echt een toestel voor mij denk ik..

MONGOL!

Smsén is idd ff wennen, mja komt voornamelijk omdat ik nu geen toetsenbordje meer heb. Gebruiksgemak vind ik zeer voldoende hoor! Mijne loopt niet vast en word ook niet trager niet

mijne heeft het altijd moeilijk als ik een sms conversatie heb met meer dan 50 smsjes erin, dan duurt het altijd ff voordat je daadwerkelijk kan typen wat ik al vervelend vind.. ook minimaliseerd mn toetsenbord altijd als ik het toestel kantel, en als ik dna op verzenden druk en heb weer terugkantel staat hij altijd ff vast..

Heb je geen advanced config voor de HD2? Dat programma heeft m'n diamond echt turbo snel gemaakt door het eea uit te schakelen, zelfs bij de originele rom...

Status
Not open for further replies.