Heb een maandje de Magic van een vriend van me mogen gebruiken toen hij op vakantie wasEn dat ding had de laatste cupcake versie erop staan (1.5 oid?). Ik ben gewoon erg gecharmeerd van de touchflow interface van HTC, imo logischer dan alle android versies die ik nu heb gezien. Maar is er dan buiten Copilot een 3rd party navigatie app die gebruik maakt van up-to-date kaarten die op het geheugen staan?
hmm...bij T-mobile moest ik per se een adres in NL hebben. Dus dat wordt em al niet, kan wel bij Vodafone of Hi...Vond het pakket bij Hi beter, maar is het wel een goede netwerk?
KPN ben ik niet geweest...misschien straks ff
Ga je niet zomaar redden. Je hebt sowieso een NL bankrekening nummer nodig en als je geen NL paspoort hebt zul je waarschijnlijk een borg moeten betalen (meestal € 450,00).
ik probeer het allemaal een beetje te volgen waar jullie het over hebben met die verschillende OS'en.
Maar welk toestel/merk gebruikt welke OS dan? Ik zit namelijk ook te kijken naar een nieuwe tel
NL paspoort is niet verplicht en alleen bij T-mobile vroeger ze naar adres in NL. De rest (vodafone, Hi en KPN) vroeg alleen naar een NL Bankrekening. Heb me een abonnement bij KPN afgesloten...icm BB 9700 bold, geen borg oid.
Je gespecificeerde factuur bekijken en opzoeken waar de kosten vandaan komen. Was het een sim-only? Misschien is dan de kortingsperiode verlopen.
verder niet opgelet of het er al staat, maar je belt nu met een NL abo, in 't buitenland betaal je dan niet veels te veel?
Is maar een paar maanden..
Vriend van me woont net over de grens in DLD, en heeft ook gewoon Hi. Als hij in de keuken staat heeft hij nog net NL bereikAangezien ik net 500m over de grens woon heb ik thuis altijd Nederlands netwerk. Ik heb op dit moment een kaart van Vodafone en een abonnement van Proximus. Dus nu ga ik 2 abonnementen hebben, kijken hoe het hiermee gaat. Kan ook zijn dat ik mijn Belgische abonnement annuleer.
Weet uit m'n hoofd niet hoeveel maanden om eerlijk te zijn, maar uit m'n hoofd was dat 12 maanden?
Bij m'n bank kan ik trouwens ook een losse laptop verzekering nemen voor 2 euro nog wat in de maand. Weet eigenlijk niet meer of dit ook voor een telefoon kan...
andere probleem,
ik zit met een hi abbo, van 20 euri, ik had vroeger altijd beltegoed over... echter zijn de laatste rekeningen zo fk hoog dat er volgens mij niks van klopt..
56
72
107 euri deze maand,