This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.

android is al verrr doorontwikkeld na de magic.. htc heeft sowieso bij de hero zn eigen shell dr al weer overheen gekukent.. nou is die niet zo radicaal als bij winmo maarr word wel fijn.. kom eens langs in de winkel zou ik zeggen :+.. we hebben van alle modellen wel demo's +pippi+ (winkel eindhoven zou dichterbij zijn vermoed ik)

hmm...bij T-mobile moest ik per se een adres in NL hebben. Dus dat wordt em al niet, kan wel bij Vodafone of Hi...Vond het pakket bij Hi beter, maar is het wel een goede netwerk?

KPN ben ik niet geweest...misschien straks ff

Ga je niet zomaar redden. Je hebt sowieso een NL bankrekening nummer nodig en als je geen NL paspoort hebt zul je waarschijnlijk een borg moeten betalen (meestal € 450,00).

ik probeer het allemaal een beetje te volgen waar jullie het over hebben met die verschillende OS'en.
Maar welk toestel/merk gebruikt welke OS dan? Ik zit namelijk ook te kijken naar een nieuwe tel

Ga je niet zomaar redden. Je hebt sowieso een NL bankrekening nummer nodig en als je geen NL paspoort hebt zul je waarschijnlijk een borg moeten betalen (meestal € 450,00).

NL paspoort is niet verplicht en alleen bij T-mobile vroeger ze naar adres in NL. De rest (vodafone, Hi en KPN) vroeg alleen naar een NL Bankrekening. Heb me een abonnement bij KPN afgesloten... icm BB 9700 bold, geen borg oid.

ik probeer het allemaal een beetje te volgen waar jullie het over hebben met die verschillende OS'en.
Maar welk toestel/merk gebruikt welke OS dan? Ik zit namelijk ook te kijken naar een nieuwe tel

De meeste merken gebruiken verschillende os'en voor hun verschillende toestellen. Bijvoorbeeld op gsmarena.com heb je een overzicht per merk/toestel. Belangrijk is om vooraf te weten wat je wil met het toestel en wat je budget is aangezien je het zo gek kan maken als je zelf wil...

NL paspoort is niet verplicht en alleen bij T-mobile vroeger ze naar adres in NL. De rest (vodafone, Hi en KPN) vroeg alleen naar een NL Bankrekening. Heb me een abonnement bij KPN afgesloten... icm BB 9700 bold, geen borg oid.

verder niet opgelet of het er al staat, maar je belt nu met een NL abo, in 't buitenland betaal je dan niet veels te veel?

andere probleem,

ik zit met een hi abbo, van 20 euri, ik had vroeger altijd beltegoed over... echter zijn de laatste rekeningen zo fk hoog dat er volgens mij niks van klopt..

56
72
107 euri deze maand, ik heb de telefoon niet meer of minder als normaal gebruikt.. als ik klantenservice bel, krijg ik te horen.. jah het klopt toch echt, ken ik hier nog wat aan doen?

Je gespecificeerde factuur bekijken en opzoeken waar de kosten vandaan komen. Was het een sim-only? Misschien is dan de kortingsperiode verlopen.

Je gespecificeerde factuur bekijken en opzoeken waar de kosten vandaan komen. Was het een sim-only? Misschien is dan de kortingsperiode verlopen.

idd een simonly, maar zit al 6 jaar bij hi, en altijd goed gegaan...

zal ff op hi een acountje maken, wil de specificatie wel zien..

verder niet opgelet of het er al staat, maar je belt nu met een NL abo, in 't buitenland betaal je dan niet veels te veel?

Aangezien ik net 500m over de grens woon heb ik thuis altijd Nederlands netwerk. Ik heb op dit moment een kaart van Vodafone en een abonnement van Proximus. Dus nu ga ik 2 abonnementen hebben, kijken hoe het hiermee gaat. Kan ook zijn dat ik mijn Belgische abonnement annuleer.

Is maar een paar maanden..

Weet uit m'n hoofd niet hoeveel maanden om eerlijk te zijn, maar uit m'n hoofd was dat 12 maanden?

Bij m'n bank kan ik trouwens ook een losse laptop verzekering nemen voor 2 euro nog wat in de maand. Weet eigenlijk niet meer of dit ook voor een telefoon kan...

Vriend van me woont net over de grens in DLD, en heeft ook gewoon Hi. Als hij in de keuken staat heeft hij nog net NL bereik

180 dagen/6 maanden meestal

andere probleem,

ik zit met een hi abbo, van 20 euri, ik had vroeger altijd beltegoed over... echter zijn de laatste rekeningen zo fk hoog dat er volgens mij niks van klopt..

56
72
107 euri deze maand,

Al iets wijzer geworden na het controleren van je HI tefeloonrekening?
Heb t zelfde ongeveer

X aantal maanden gewoon tussen de 25/35 euro (ook wel eens x aantal bel minuten over), maar de laatste 2 maanden waren 55 en 67 euro. Groot verschil dus
Terwijl ik net als jouw niet meer of minder gebeld heb :?

Edit: Ik krijg namelijk niet mijn rekeningdetail te zien :X op HI.nl

Last edited:
me specificatie klopt van geen meter online, heb klantenservice gebeld, en die zeiden dat de online specificatie's af en toe niet klopten... ik heb ze gezegd dat ik niet betaald tot ik een kloppende specificatie binnen hebt, ze zouden me die schriftelijk opsturen..

maar zijn wel meer mensen met de laaste 3 maanden absurd hoge rekeningen.. me moeder heeft gewoon 274 euri moeten betalen... terwijl ze een sim only abbo heeft van 30 euri..

ik stap na deze contract ook over naar andere provider, heb het nou beetje gehad met HI

Kijk er wel mee uit dat verschillende afdelingen van Hi/Kpn langs elkaar lopen en dat je niet ineens een deurwaarder voor je neus hebt.

Status
Not open for further replies.