This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Centraal Mobiele Telefoontopic #8

Status
Not open for further replies.

Voor de 96e wat mijn verzekering totaal kost koop ik geen telefoon van 550e dus ik vind het het "risico" wel waard om misschien aan het eind van het jaar die 96e weg gegooit te hebben..

En als het echt om het geld zou gaan dan drink ik wel 1 baco'tje minder in de maand, dan is dat ook weer opgelost

Plus, je kan je telefoon net voor einde contract weer opsturen om te laten maken :+
Mijn Tytn2 gaat zaterdag ook weer naar de reparateur :+

Sygic is gewoon uit hoor. En volgende maand zit dat Google Navigation Maps widiwadi toch in Android 2.1?

Ik wil nu ook een abonnement in nl, heb een beetje rond zitten kijken net. Heb nu sinds 2 jaar een kaart van vodafone. Zou ik nu voor T-mobile gaan? Hoe zit het met het ontvangst bij dit netwerk? Het is iets goedkoper icm een toestel dan vodafone...het is sowieso mijn 2de nummer, dus wil er niet al te veel voor uitgeven. M'n belgische abonnement kost al 200+ per maand.

wtf waarom zo duur. Voor 80 e ofzo zit je al zowat op onbeperkt bellen...

Ah oke, wist niet dat er rom's zijn met win 6.5, dat bedoel je toch? Is 'ie ook sneller? Ik heb de ori htc rom 2.03 ofzo, wel flink met advanced config wat ingesteld en verwijderd.

Een standaard Windows ROM van 6.5 zal net even wat sneller lopen dan 6.1 + Touchflo. Maar aangezien ik geen Touchflo meer wil gebruiken ben ik naar een gestripte 6.5 gegaan. De touchscreen interface is vergeleken met 6.1 een heel stuk vebetert. Dat icm met het standaard 6.1 today maakt het gewoon lekker werkbaar. Android is ook al geport, maar moet geboot worden vanuit WM.

wtf waarom zo duur. Voor 80 e ofzo zit je al zowat op onbeperkt bellen...

Tja belgie he....is echt enorm duur. In de zomermaanden had ik in 3 maanden in totaal iets boven de 900e gebeld. Terwijl ik echt niet veel bel ofzo...

redenen waarom ik nl abo wil:
-sowieso te duur in belgie
-meeste vrienden hebben een nl nummer
-heb thuis altijd nl netwerk, moet ik handmatig terug op proximus zetten

Dus daarom wilde ik weten, T-mobile of vodafone anyone?

Als je met een credit card betaalt ben je ook verzekerd. Kost je niets. (buiten de eventuele vaste kosten van je cc uiteraard. )

Mijn telefoon is in 3 jaar looptijd van de verzekering 2x kostenloos gerepareerd geweest, en 2 maanden voor het einde van 't contract vonden ze 'm economisch total loss en heb ik een gloednieuwe gekregen. En dat voor 12 euro per kwartaal, best leuk.

KPN is de shit, beste netwerk van NL

hmm...bij T-mobile moest ik per se een adres in NL hebben. Dus dat wordt em al niet, kan wel bij Vodafone of Hi...Vond het pakket bij Hi beter, maar is het wel een goede netwerk?

KPN ben ik niet geweest...misschien straks ff

Inderdaad als je te voet navigeert werkt gps niet erg nauwkeurig, met zo'n kompas erbij werkt het stukken beter heb ik gemerkt

Status
Not open for further replies.