Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik heb mijn n82 voor reparatie weg gebracht krijg ik hem zo terug

Foto-A4GJUYZB.jpg
Nice :D
Best gerepareerd zo. Heb zelf de 6300, maar vindt hem wel weer erg simpel worden :p
 
Gps werkt geweldig :) Vooral met a-gps aan heb je een cold fix binnen 10 seconden, sneller dan sirf star III chipsets die ik ook heb gehad en ook nog eens bijzonder nauwkeurig. Toetsenbord is wat klein en dus ook even wennen maar werkt prima, batterij kan je een weekje mee doen (per dag half uurtje wifi, half uurtje gps en half uurtje bellen). Scherm etc is allemaal prima.

Wat voor een hoesje gebruik jij. Het originele hoesje vind ik namelijk niet echt handig.
 
Ik heb mijn n82 voor reparatie weg gebracht krijg ik hem zo terug

Foto-A4GJUYZB.jpg


Ik ben er dus achteraan geweest. Nou hebben ze vocht in mijn telefoon gevonden op plaatsen waar het niet hoort te zitten dus daarom repareren ze de camera niet. Met zon reden heb ik wel vrede. Alleen ik lever een toestel in die het perfect doet op de camera na en ik krijg een toestel terug waarvan ze het scherm hebben vernielt ik krijg zsm foto's dus ik ben benieuwd.
 
kheb bijna 1 dag me n82...
werkt wel mooi, gps en wlan werken goed.
gister ff tomtom gedownload, zo ff installen :)

nadelen:
-groot
-voelt goedkoop/plastic-achtig aan...
/edit
had bij me sony de telefoonlijst gekopieerd op me sim, sim in me n82.
Vervolgens nummers erop gezet, maar nu staan er vaak vage tekentjes voor de voornaam waardoor hij niet echt op alfabet komt te staan, iemand enig idee om dit snel op te lossen?
 
Last edited:
Ik ben ook aan het kijken naar andere telefoon. Zit nu bij Hi en ga ws overstappen naar Vodafone zakelijk. Scheelt aardig in duiten.

Internetten doe ik niet op mijn telefoon bel sms en maak een foto thats it meestal. Touchscreen is mooi maar vrij onhandig voor mij. Altijd in mn zak zitten en moet tegen stootje kunnen. Maar vind het toch overwegen waard

Nu heb ik paar telefoons in gedachte

Sony Ericsson C905i
N96
Blackberry storm

Iemand nog suggesties?
 
Voor bellen, smsen en af en toe een foto zou ik alle drie die toestellen niet kiezen, zijn veel te ingewikkelde/grote/batterijslurpende toestellen. Kijk bijvoorbeeld naar Nokia e66, e51, 6220 classic, N79. Dat zijn toestellen die relatief eenvoudiger zijn en in plaats van krap twee dagen een hele week met een batterij kunnen doen.
 
ik heb sinds een paar maand me i900, ben er zeer tevreden mee. alleen zitten er allemaal krassen in me scherm door sleutels in me broekzak. Heb de telefoon niet verzekerd, weet iemand of wat aan gedaan kan worden zodat hij wel verzekerd word, aangezien dit wel vaker zal voorkomen.
 
ligt aan je verzekeringsvoorwaarden, ik heb zelf een allrisk lopen, waarbij het wel gedekt is, maar vaak zit het er ook gewoon niet bij hoor....
 
Ik heb net een telefoon geruild maar nu zit er die telefoon een ww op berichten. Nu heb ik al een code van de vorige eigenaar maar die doet het niet op de 1 of andere reden. Is er een mogelijkheid om de tel te resetten zonder dat wachtwoord?
 
ke ben aant downloaden, vanavond ff proberen

thanx :)

Ik heb hem volgens mij ook een keer gedownload. Heb het geprobeert om op me i900 te zetten maar niet gelukt. Hoe heb jij dit gedaan?

Ook bij IGO8 lukt het niet. Deze installeerd wel netjes maar hij geeft de melding dat de kaarten te oud zijn :S Heb alles gewoon op me geheugen gezet.
 
Ik heb een htc touch hd met windows mobile 6.1 , hiermee kon ik muziek zonder problemen direct streamen in mediaplayer maar sinds een paar dagen doet die dat niet meer.
Hij geeft dan aan '' kan geen items in de afspeellijst afspelen. Selecteer voor meer informatie een item op het scherm Afspelen en druk vervolgens op Menu. foutdetails.''
Iemand enig idee hoe dit kan ?
 
Last edited:
Mensen,

wordt echt helemaal knettergek van hi infosmsjes. Had maandag een gemiste oproep, kreeg daarna 2 dagen lang continu hetzelfde smsjes met de melding dat ik een oproep gemist had. (naam van de beller en de datum en tijd gewoon elke keer hetzelfde). Steeds als ik weer een gemiste oproep heb, krijg ik dat smsje wel 20 keer per dag. Heb net hi gebeld, maar die hebben alle afdeling gesloten op dit moment... iemand een idee hoe ik hier vanaf kom? voicemail heb ik altijd al uitgehad en ook al geprobeert om deze aan en uit te zetten, maar heeft niks geholpen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top