Centraal mobiele telefoon topic #6

Status
Not open for further replies.
je zit onder het plak :X
bellen doe ik dus nooit op oefening :p
ik heb ook een nieuwe telefoon, die nieuwste sony eric.
maar eens zien hoe lang ik deze heel kan houden.

Tsja vriendin moet je onderhouden enzo he :p ..

Die zijn master, heb er ook eentje na het overlijden van mn 6300.

Maatje van me heeft er ook 1, en dingen schijnen best veel te kunnen hebben ; vallen etc. Precies wat k nodig heb dus 8P
 
Last edited:
ik zag dat vanaf volgende week bij de Blokker weer een telefoon te koop is voor 15 euro met 15 euro beltegoed erbij, een Samsung
ik vind dat echt maf, stel dat je beltegoed nodig hebt dan koop je gewoon dat ding en als is je beltegoed op gooi je hem gewoon kapot als je wilt
 
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Iphone 2g 16gig. Met firmware 1.1.4. Kan ik dit gewoon upgraden naar 2.0.1?
Het gaat btw wel om een US gejailbreakte Iphone.
 
iemand ervaring met deze
nokia-n82-black-1.jpg
 
Ja, tis gewoon een klein broertje vd N95. Kan zo ongeveer hetzelfde, heeft alleen geen 8gb intern geheugen, maar 100mb oid, je moet er dus kaartjes in doen.
 
Ik heb een 'probleem' met mijn 6300. Toen mijn telefoon leeg was heb ik een oproep gemist, nu krijg ik om de 5 minuten een sms dat ik die oproep heb gemist (nadat ik het vorige 'oproep gemist' bericht heb gelezen). Iemand een oplossing, op google kon ik het zo snel niet vinden.
 
iemand ervaring met deze
nokia-n82-black-1.jpg

Ik heb em ook, heel fijn toestel. Erg veel functies, mooie foto's enz. Alleen je moet even wennen aan de kleine sms toetsjes.

Ja, tis gewoon een klein broertje vd N95. Kan zo ongeveer hetzelfde, heeft alleen geen 8gb intern geheugen, maar 100mb oid, je moet er dus kaartjes in doen.

Mijne heeft std een 2 gig kaart erin, 100 mb is wel heel weinig vind je ook niet?:p
 
ja 100mb is zeker tewijnig maar 2gb is voor mij wel genoeg:p

Er zit standaard een 2 GB kaartje bij. Ik vind persoonlijk de N82 beter dan de N95. N82 heeft een klepje voor de lens van de camera, echte flitser. En je zit niet met zo'n kut slide ding. Tevens werkt de GPS op de N82 ook stukken beter dan op een N95 heb ik gemerkt. Vandaar dat bij mij de keuze op de N82 is gevallen :)
 
okay bedankt je ik heb nu ok een slide en is niet echt super fijn.
en bij mijn zit de head set aan de zij kant en die is heel snel kapot gegaan.
en bij de n82 zit hij aan de boven kant,
en hoe zit het met de batterij??
is die goed
 
okay bedankt je ik heb nu ok een slide en is niet echt super fijn.
en bij mijn zit de head set aan de zij kant en die is heel snel kapot gegaan.
en bij de n82 zit hij aan de boven kant,
en hoe zit het met de batterij??
is die goed

Ligt eraan wat je ermee doet. Ik gebruik hem dagelijks echt veel, lees veel mailen, radio luisteren, internetten, vaak wifi gebruiken etc. Als je echt intensief gebruikt doe je 1 a 2 dagen met de accu. Als je echter normaal gebruikt dus paar smsjes per dag en wat bellen doe ik er ook wel dik een week mee.
 
Bedoel je dat je het al gedaan had? Anders kan je jouw sim ook even in een ander toestel stoppen, vaak wordt er dan iets bij de provider gereset oid. Werkte gisteren bij mij ook toen het mobiel internet het ineens niet meer deed.
 
Ligt eraan wat je ermee doet. Ik gebruik hem dagelijks echt veel, lees veel mailen, radio luisteren, internetten, vaak wifi gebruiken etc. Als je echt intensief gebruikt doe je 1 a 2 dagen met de accu. Als je echter normaal gebruikt dus paar smsjes per dag en wat bellen doe ik er ook wel dik een week mee.

1 muziek luisteren onder het werk sogtens en ongeveer 30 to 45 min muziek luisteren als ik naar school fiets
en dat 6 dagen in de week werken en 5 dagen naar school:p
 
1 muziek luisteren onder het werk sogtens en ongeveer 30 to 45 min muziek luisteren als ik naar school fiets
en dat 6 dagen in de week werken en 5 dagen naar school:p

Dan zul je als je een beetje geluk hebt een werkweek misschien wel halen op de accu denk ik. Maar het hangt er natuurlijk ook een beetje af hoe je er in het begin mee omgaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top