brommobiel project

Status
Not open for further replies.
evo VI , even dit soort replys verder achterwege laten aub. Zo blijft het topic van de TS wat netter.
Ook hebben we hier een edit knop voor als je iets vergeten bent te zeggen. ( zo staan er geen 2 of meer reply's van de zelfde persoon onder elkaar.)
bvd :)
 
Jamaica-SF2 said:
vanwaar denk je dat pia niet een brommobiel vooruit zal krijgen?


omdat een brommobiel ietwat zwaarder is en vanwege rol/lucht weerstand

die nieuwe rijden met behoorlijk wat cc's 200 d8 ik

dus 70 en zeker 50 cc zal niet vooruit te brandden zijn
 
Jamaica-SF2 said:
wat een dom antwoord denk us na die arolas rijden rond met een sachs 50cc blokje denk je nou echt dat dat zo snel veel sneller is dan een pia met 70cc eonder

omdat mina beter is :W

nee ff serieus, het zal idd best kunnen, maar misscien beter een std"krachtiger" blok er in te proppen?
denkend aan een 125/180 blok :)
 
Marcel said:
omdat mina beter is :W

nee ff serieus, het zal idd best kunnen, maar misscien beter een std"krachtiger" blok er in te proppen?
denkend aan een 125/180 blok :)


mis een runner 180 blok met een 250 cc polini er onder gepropt *D
 
Of gewoon een MINA met 50 EVO dat is TOV-:- en je boekt iedereen+pippi+

neej gewoon kijken wat het doet, het zal best snaren en rolletjes vreten..
omdat het veel meer te voorduren krijgt
 
@Jamaica: omdat deze 'auto' een heel stuk zwaarder is als een scootertje..

@Franky: de nieuwe 'auto`s' rijden idd met heel wat meer cc's gloof stuk of 600.. maar wel op diesel!

iig het word GEEN pia/mina/wat-dan-ook blokje dat 50/70cc is.. als de brommobiel een suc6 word dan gaat er met de tijd wel een 180cc blokje in.. dus laat daar verder geen discussie meer over zijn ;)

iig hier kwam ik voor om te posten:

jeuj een update.. nouja zo jeuj is dat niet, want tis opzich niet brommobiel-related 8P

dankzij onze moeder natuur ging het de afgelopen tijd sneeuwen.. en ik was al een paar dagen niet in de achtertuin geweest.. nou ging me ma'tje vuilnis weggooien en hoorde een plasje water lopen en ging kijken.. blijkt dus dat me hele werkplek is ingestort door alle sneeuw/water 8P

0001.jpg

zo stond het erbij!

0002.jpg

allemaal water omdat het aan et dooien is :/

0003.jpg

toen de boel eraf geschept en water eraf gesodeflikkert..

0004.jpg

toen ging het er al een stukje beter uitzien!

0005.jpg

toen heeft mn pa'tje weer een toffe uitvinding gedaan, paar extra buisen gefixxed!

0006.jpg

hier moesten de laatste 2 nog ff gefixxed worden..

0007.jpg

en dan staat het er nu zo bij.. ziet er stukken beter uit, word waarsch ook beter om in te werken alst weer wat beter is! nou moet die tent opzich alles kunnen weerstaan.. want ding is als een huis nu en heeft al eens windkr8 9 overleeft 8P

tot zover onze verslaggever, swinz @ achtertuin! 8P
 
haha lmfd, van alle markten thuis :D

me pa is egt zooo superhandig in alles gwoon :)

edit: anders maak ik er tog een tokkie replica van? =)
die hebbe nu dezelfde brommobiel als ik.. alleen dan in et blauw :D
 
whaha.. 'Tha Tokkie Replica' klinkt wel:P;) ma mooi laag tentje joh..:D en idd..: Onze verslaggever Nico van eigen huis en tuin staat bij swinz in de 8ertuin:P

GreAtzs mArk..
 
haha nu moet ik jullie ff teleurstellen ;)

ten 1e heb ik nogsteeds niets gedaan ivm weer en tijdgebrek.. maar er komt nu weer een weekje vakantie aan waarin ik toch egt wat ga doen.. maar aangezien in in de zomer voor rijbewijs ga en nog 2 projecten heb (runner optisch / ice motorisch & optisch) gaat dat allemaal niet samen.. want dat wat ik ervan wil maken kost gewoon handen vol met geld..

ten 2e word het niet egt meer projectproject, hij word iig nog een andere kleur (dus gwoon netjes glad maken en spuiten) daarna ben ik toch van plan hem te gaan verkopen aangezien ik er van de verzekering niet in mag rijden (omdat ik volgens hen te jong ben) en het geld dat ik ervoor krijg leg ik bij me rijbewijs! :)

dit blijft dus gewoon een revisie-projectje (tog bestwel een aardig project alsje dat ding heb gezien hoe die op het begin was :D ) ik hoop iig dat jullie het alsnog projectwaardig vinden, zoniet dan mag deze helaas gesloten worden.. dus zeg maar et maar! :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top