brommobiel project

Status
Not open for further replies.
Hier dan de beloofde foto's van:

- raampjes gemonteerd
- gas/rempedalen gespoten (zilver)
- 8eras ontroest en in de teer..

0091.jpg


0092.jpg


0093.jpg


0094.jpg


Vandaag ff zien of me buurman al klaar was met mn remleiding..
ondertussen zijn de slotjes van de deuren ook weer soepel gemaakt dus die kunnen er eerdags ook weer in :)

heb ook nog het een en ander van een sloop-daihatsu cuore gehaald..

- stukje nieuwe remleiding wat me buurman dus gelast heeft..
- redelijk goede raam/deurrubbers
- gasveer van de 8erklep om aan mn 'motorkap' te monteren
- 2e toeter :p
- benzineslang & filter

helaas passen de velgen niet anders had ik die er ook onder gegooid 8P
 
Zo weereens een updatje.. remleiding zit er weer onder en remsysteem werkt weer (handrem nog niet maar gaan we zsm fixxen)
verder heb ik de deurtjes erin gegooid (scharnieren en slotvangers worden uiteraard nog gepaint..) en de slotjes zitten er ook weer in.. achterdeurtje ontbreekt nog, maar moet nog ff kijken of die gepoly'ed kan worden of dat we zelf iets in elkaar moeten maken want me achterdeurraampje is ook dood (niet mijn schuld :p)

en nog wat dingen:

- motorblok erin
- carbu erop
- accu erin
- tankje erin
- stroomverdeler erin
- startmotorrelais erin

Hier dan nog wat pics, nog niet alles wat ik erin/aan heb gezet staat @ foto's maar komt welweer :)

0095.jpg


0096.jpg


0097.jpg


0098.jpg


0099.jpg


En de 100e projectfoto alweer :p :
0100.jpg
 
is hij verkocht ofzo dat we er niks meer van horen vind het wel grappig alleen ik zou wat meer cleanen enz andere velgjes enz aerox velgen ofzo :p hehe :d

succes
 
dit is dus iig het einde van dit project..

nu denken jullie net als ik.. Jammer maar ik heb mn redenen al genoemd waarom ie weg ging en daar hou ik me bij, ik heb er veel plezier van gehad (ookal heb ik er niet in gereden)

de brommobiel is nu te vinden in wormerveer, ik heb hem geruilt voor een phantom+ipod mini..

ik zal iig morge nog ff foto's uploaden van het ding dat ie bijna af is en dan is het einde van dit topic in zicht.. maar ik ben nog lang niet klaar met mn Runner & ICE, dus dat beloofd wat ;)
 
Jammer dat je hem hebt verkocht vond het wel tov project. Dikke sub achterin en knallen maar:p Hoe zit het eigenlijk met zon ding en kenteken?
 
hier dan eindelijk het eindresultaat (voor mij dan):

0115.jpg


0116.jpg


0117.jpg


0118.jpg


0119.jpg


0120.jpg


0121.jpg


voor degene die denken "wie is die vent?" dat is dus mn pa die enorm veel geholpen heeft aan dit ding :)

nog een paar laatste reacties zijn welkom, maandag gooi ik em dicht.. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top