brommobiel project

Status
Not open for further replies.
ja cker, komt soon weer een grote update :W

ding staat ondertussen alweer @ voorkant van mn huis en staat al half in elkaar (staat ook vrij netjes in de lak) dussjeh ff w8en nog mensen ;)
 
@ BojT: ik leef nog wel ja, alleen niet erg active atm, kan nergens geld aan uitgeven ivm rijbewijs halen ;) maar daarna kan ik weer verder aan mn runner & ice ;)

en dat ding gaat zowiezo lopen, mocht ie naar mn zin zijn blijft ie misschien voor een jaartje oid, maar als ik een goed bod krijg magtie ook weg :) (voor een bod PM me :P)


owjaa en ik zal vanmiddag alvast een paar foto'tjes droppen ;)
 
Eindelijk weer eens een update :P
wat is er gedaan tot nu toe?!

- Hele carrosserie staat in de lak!
- Brommobiel staat weer aan de voorkant van het huis
- Assen/Velgen/Veren zitten er weer onder
- Voor en Achter-zijramen zitten er weer in
- Remsysteem weer aangesloten, morge alst goed is ff ontluchten :)
- Interieurpanelen weer uit de schuur gehaald om alles ff op zn plek te passen, moet het alleen nog ff vastlijmen!

Dr moet dus nog genoeg gedaan worden, op de eerste foto van de update zie je bij die uitgaande as van het stuur het een en ander los zit.. daar hebben we ondertussen ook wat op gefixxed, moet alleen nog ff uitgevoerd worden :)

iig ik houd jullie nu weer beetje up to date ;) er komen morge denk ik nogmeer nieuwe foto's, me pa heeft de cam mee dus kan niet bij de foto's ;)
de 8eras etc is ook weer netjes ontroest! maar dat zien jullie nog.. tot zover gelul.. nu komen de pics ;)

0081.jpg


0082.jpg


0083.jpg


0084.jpg


0085.jpg


0086.jpg


0087.jpg


0088.jpg


0089.jpg


0090.jpg
 
haha denk je dat je onder de 1000euro een "MOOIE" brommobiel vind dan? :D
twas iig de bedoeling dit ding van de sloop te redden zegmaar ;)

en tis idd met een roller gedaan, omdat dit beter dekt op grote oppervlak (spuitbusje dan krijg je van die plekken die iets dikker zijn dan de andere.. en mn compressor heeft niet zo'n grote tank dus dat was ook geen optie!
 
umm zo laten denk? :P missch dat alsik weet hoeveel CC dat ding nou is dat ik een uitlaatje kan omlassen oid.. als het egt hard moet dan komt er (mits ik em dan nog heb) een auto-motorblok in... 8)
 
gister dus bezig geweest met et remsysteem.. waren aan het ontluchten hoorde ik opeens wat spuiten.. leiding 8er was dus gescheurd.. (het zit ook echt nooit eens mee :P) maarja me buurman ff lief aangekeken en die gaat hem vandaag op zn werk voor me koper-lassen (oid, geen verstand van :P ) :)
 
swinz said:
gister dus bezig geweest met et remsysteem.. waren aan het ontluchten hoorde ik opeens wat spuiten.. leiding 8er was dus gescheurd.. (het zit ook echt nooit eens mee :P) maarja me buurman ff lief aangekeken en die gaat hem vandaag op zn werk voor me koper-lassen (oid, geen verstand van :P ) :)

je kan er ook van die koppelstukjes voor krijgen, zet je er een op je oude leiding (einde) en ander op het begin van de nieuwe leiding :)

maar als je buurman het wil koper lassen is dat zeker niet slechter :)
 
swinz said:
gister dus bezig geweest met et remsysteem.. waren aan het ontluchten hoorde ik opeens wat spuiten.. leiding 8er was dus gescheurd.. (het zit ook echt nooit eens mee :P) maarja me buurman ff lief aangekeken en die gaat hem vandaag op zn werk voor me koper-lassen (oid, geen verstand van :P ) :)

Die post is van vandaag... Zou er nog wat gebeuren?


Ontopic: Vind dit een stoer project Swinz :) Lekker zo rustig doorwerken

laterr
 
ik zal wel een goede foto maken van het stukje remsysteem aan de achterkant als ie terug is.. alst goed is is me buurman er vandaag klaar mee en is ie weer als nieuw :D

dan kan ik dus me remsysteem eindelijk afmaken en kan ik weer verder met handrem/schakel/gas/choke kabels etc.. en dan eindelijk me interieur weer terug plaatsen :) hou jullie iig weer op de hoogte ciaoo!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top