brommobiel project

Status
Not open for further replies.
ja ik hoop dat ik eens wat meer kan gaan doen met dat pokke weer in NL..
iig een pia blokje met 50/70cc gaat dus waarsch gwoon niet vooruit te branden zijn, dus eerst maareens het stnd blokje uit elkaar halen, kijke of we daar nog de kop kunne afvlakken.. en ff zien of ik een uitlaatje om kan laten lassen (shot oid om maar ff te proberen) en dan zien wattie gaat doen.. als het alsnog niet lekker wil moet ik togmaar aan een 180cc blokje gaan denken :D

verder hoop ik nou eindelijk dat ding eens af te gaan schuren zodat ie iig in de lak ken!
 
pimp your ride

ja dit is het project wat ik zeker ga volgen tot het einde je hebt strakke ideën echt waar nu nog lekker radiootjuh erin flink wat boxen een een versterker en woofer en je bent de man van de zomer :P
 
heb die gast gemailed wattie in ged8 heb, misschien isset idd wat! :D tnx voor de link!
of het schakelt boejt me nix, het moet gwoon rijden :D
 
foto

Heb ook zon waggy, als swinz, zitten aardig wat uurtjes in...binnekort volledige metamorfose:P
halfaf20034bh.jpg
 
Last edited:
wil je hem zien??? regel dan maar een meeting,(legaal/illegaal)maakt nie uit. in s'-gravendeel liefst dicht bij kiltunnel in de buurt. Kan ook op t nieuwe industrie terrein ervoor. laat t me weten als er iets in de buurt is, en k zal er zijn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top