brommobiel project

Status
Not open for further replies.
plaatjes zijn down, trok teveel dataverkeer @ de site waar het gehost was.. dus moet andere oplossing zoeken , als iemand wat weet reageer maar!
 
picjes weer up, voor hoelang weet ik niet, heb ze op chello homepage geupload :p maarja we zien wel :)

heb me andere deur ook af dus die kunnen weer in elkaar (bekleding + ramen), denk dat ik nu het werk dat binnen kan gebeuren ga doen.. (lekker warm :P ) en eerdags ga ik een keer naar garage (heb bij iemand geregelt dattie daar ff weekje binnenkan) de boel een kleur geven en weer beetje in elkaar beunen, dat weer zit nu egtniet mee en ben nog ziek ook :(
 
die karrekes me een 50cc blokje zijn de polyesteren versie ervan...die wegen echt niks...ik heb er vroeger ook nog eentje gekocht van men buurman...gwn het dak eraf me de slijpschijf...en dan een fullcross blokje ingelegd...en schijven achteraan van een fullcross...was veel aanpas werk ma ging wel leuk
 
MarposTuning: tnx :)

r1_boy: dat dak eraf gaat niet zomaar.. dan word je carosserie een stuk minder stevig.. dan moetje dus alles nog eens gaan verstevigen!

wie heeft trouwens JENSEN! gezien? de tokkies hebben nu een brommobiel van hun gekregen, en quess what, dezelfde als mijne alleen dan int blauw 8P
 
swinz said:
MarposTuning: tnx :)
de tokkies hebben nu een brommobiel van hun gekregen, en quess what, dezelfde als mijne alleen dan int blauw 8P


die mensen krijgen ook alles voor elkaar op eens heb je het je word asociaal. :X

maar goed blijf een leuk project
 
hier zie je hoe ik het blokje er op heb gebouwd, is nog niet af en ik werk er maar weinig aan (aangezien de kouuuu) dus mischien helpt dit je een beetje opweg met het inbouwen van het blok
pict0007small9qs.jpg

pict0006small6iy.jpg
 
dees is van een maat van mij rij ongeveer 80 km/uur met een scooterblokje met polini 70

vookant.jpg
 
achterkant2ve.jpg


uitlaat werkt egt zit gwoon giannelli uitlaat op maar dies verder gelast zodat de rook uit de uitlaat kom.
 
zonderdak6sj.jpg


zo zit die dus helemaal in elkaar ; met tyrips en betongaas ofzow :S lekker stevig maar over de kop gaan is hiermee heel moeilijk omdat die super laag is maar hij ken behoorlijk driften dus t is wel uitkijken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top