Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

Hoop aanwezig te zijn alleen ff afwachten om in te schrijven. Is het ook nodig een medische keuring te ondergaan of hoeft dat niet ?
Kan op de site niks vinden want die is down.

Nee dat hoeft gelukkig niet, zou beetje jammer zijn als dat moest voor 1 sprintdagje, waar je laat zeggen niet eens een kilometer rijd :P

evenement is moeilijk te verzinnen voor dit jaar denk ik, afgelopen jaren zijn er al lijpe dingen geweest met straalmotoren, en wat is nog gekker ?

Hallo Sprinters,

De inschrijvingen liggen klaar om gepost te worden.
We moeten alleen nog even wachten op de site wanneer die kaar is.
Maar dat gebeurd hopelijk deze week.
Dus reken maar dat volgende week de inschrijvingen in de bus liggen en het ook de dowloaden is van de site.

Grt SBG

Nou ik moest vorig jaar anders wel mijn wc-rol bij de tent halen want die was nog niet int hokkie aanwezig :(! haha miereneukerij :P kwas de eerste op dat toilet geloof k

Weer mooi een tochtje van 70 km doen op de scooter denk :P. Aanwezig als toeschouwer. Voorgaande jaren was ook mooi :). Alleen vorig jaar sneuvelde men beunhok halverwege de terug weg 8P. Lang dagje toen....

Ik wil niet weer over die voorvorken beginnen, maar nu staat er toch in het reglement dat de voorvork niet verend hoeft te zijn?

(Scooter-extreem klasse)

Gr,
Tom

hé, je zou niet meer beginnen over voorvorken :P

Ik ben na een afwezigheid van 2 jaar hopelijk ook weer aanwezig. In welke klasse is nog niet helemaal duidelijk, maar met dit systeem is het wel duidelijk dat je met een 70 blok weinig kans maakt in de xtreme klasse.

hé, je zou niet meer beginnen over voorvorken :P

Ik ben na een afwezigheid van 2 jaar hopelijk ook weer aanwezig. In welke klasse is nog niet helemaal duidelijk, maar met dit systeem is het wel duidelijk dat je met een 70 blok weinig kans maakt in de xtreme klasse.

Je moet voor de Scooter-xtreme klasse meer dan 70cc hebben.
En waarom denk je weinig kans te maken met dit systeem ten opzichte van andere systemen?

Hallo,

De inschrijfformulieren gaan vandaag de deur uit, dus morgen ligt hij bij de deelnemers van vorig jaar op de mat.

Vrijdag is het inschrijfformulier te downloaden vanaf de site.

Grt Roger Klaver sbg

In xtreme heb je geen verende voorvork meer nodig Kees

En dit is nu 1 van de redenen dat ik altijd naar Genemuiden ga. Het stugge vasthouden aan oude onzinnige regels bij de Friese sprints ontbreekt.

Top, hoef ik geen zip vorkje meer te verbouwen.

Back