Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

idd ik heb ook een aantal dingen zien rijden :X gaare hokken die half de sloot in gingen :P volledig verrote frame's waarbij de radiateur met stroomdraadjes vastzat met een aantal slangen eraan geplakt met ducktape
en nog wel meer van dat soort boerenschuur creatie's niks geborgd of afgeschermt, Kom je aan met je volledig geborgde scooter met alles deugdelijk bevestigd maar dan word je afgekeurd op vering mensen met 1 cm vering kwamen er wel doorheen , Ik weet uit ervaring dat als je zo weinig vering hebt en een wheely maakt dat ie dan behoorlijk klap en dat is minder fijn al geen vering dusjah wat is veiliger :rolleyes:

Het is idd krom
ik was er ook liever heen gegaan aangezien het maar een klein half uurtje rijden is voor mij.
maar ik ben niet van plan andere voorvorkpoten te halen voor 1 sprint,
beetje bullshit omdat ze daarna in de schuur gegooid worden en liggen weg te rotten.
Bij sbo is er naar mijn weten ook nog nooit wat fout gegaan omdat iemand geen vering had.
Beter passen ze het gewoon aan maar dat zal wel niet gebeuren :P

RIJWIELGEDEELTE.

1. De banden dienen goedgekeurd te zijn voor gebruik op de openbare weg (dus geen opgesneden slicks). Er dient voldoende profiel aanwezig te zijn (minimaal 1.5 mm) voor de aanvang van de wedstrijd. Dit ter beoordeling van de keurmeester.( Pro-stock,X-treem scooter is banden keus vrij, slicks uitsluitend te gebruiken bij volledig droge baan)

Lees ik dit nou goed?? :D

RIJWIELGEDEELTE.

1. De banden dienen goedgekeurd te zijn voor gebruik op de openbare weg (dus geen opgesneden slicks). Er dient voldoende profiel aanwezig te zijn (minimaal 1.5 mm) voor de aanvang van de wedstrijd. Dit ter beoordeling van de keurmeester.( Pro-stock,X-treem scooter is banden keus vrij, slicks uitsluitend te gebruiken bij volledig droge baan)

Lees ik dit nou goed?? :D

idd is wel bter:D kan ik ze er op laten zittn:P

Discussie over de voorvork is wel genoeg nu.
Dit is nou al de zoveelste keer dat het opgerakelt is....
Hij moet veren. Klaar.

Ladies and People,

De inschrijfformulieren komen BINNENKORT online. Eerst krijgen de deelnemers van vorig jaar een brief (binnen nu en uiterlijk drie weken) aantal dagen later kan iedereen het formulier downloaden van www.brommersprint-genemuiden.nl

Vorig jaar draaide alles naar ons weten lekker, enige punt was idd de tijden. Deze zullen (ik beloof het persoonlijk) binnen twee dagen op de site staan.......

Hebben jullie nog een suggestie voor een special act in de pauzes? We hebben weer een stuntrijder voor het publiek, maar hebben jullie nog ideeen?

Greetz uit de Tapijtstad van Europa,

Barney

idd.

Voor mij hoeven die stunt toestanden allemaal niet. Aangezien de sprints altijd uitlopen.

Dat begrijpen we en als organistatie willen we altijd zorgen om uiterlijk 18.00uur klaar te zijn. We willen het evenement echter ook voor een breder PUBLIEK aantrekkelijk maken, en deze mensen gaan geen hele dag alleen maar naar sprints kijken...die willen meer (daar betalen ze trouwens ook voor)

Dit jaar willen we om 11.30 uur starten met de sprints om zo op tijd klaar te zijn en tijd over te hebben voor wat extra's (dit mag dus geen uitloop tot gevolg hebben)

Greetz KJ

Zorg dus ook zoals op jubbega dat er mensen bij het systeem staan aanwijzingen te geven. En aan het einde van de baan mensen die de rijders van de baan afhalen dit zorgde voor een erg vlotte doorstroming.

Zorg dus ook zoals op jubbega dat er mensen bij het systeem staan aanwijzingen te geven. En aan het einde van de baan mensen die de rijders van de baan afhalen dit zorgde voor een erg vlotte doorstroming.

Uhm......ben jij wel eens bij ons geweest???

Volgens mij hebben we dat namelijk al wel bewezen de afgelopen 8 jaar, maar thanx voor de tip....

Uhm......ben jij wel eens bij ons geweest???

Volgens mij hebben we dat namelijk al wel bewezen de afgelopen 8 jaar, maar thanx voor de tip....
Jawel maar kon met het niet meer voor de geest halen. Ik merkte dat dit bij damwoude niet gebeurde en dit voor veel ergenissen zorgde.

Dat begrijpen we en als organistatie willen we altijd zorgen om uiterlijk 18.00uur klaar te zijn. We willen het evenement echter ook voor een breder PUBLIEK aantrekkelijk maken, en deze mensen gaan geen hele dag alleen maar naar sprints kijken...die willen meer (daar betalen ze trouwens ook voor)

Dit jaar willen we om 11.30 uur starten met de sprints om zo op tijd klaar te zijn en tijd over te hebben voor wat extra's (dit mag dus geen uitloop tot gevolg hebben)

Greetz KJ

Duidelijk.

Back