Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008

jubbega was dit jaar wel chill vond ik na je sprint weer ff bijpraten enz... daarna ff andere mensen kijken en zien wat zij kunnen nice toch of niet dan lekker gezellig...

mja heb al zin in genemuiden :D kan niet w8ten zelf wat motorische aanpassingen om te zorgen voor een wat betere tijd dan op jubbega :)
helaas niet aanwezig op damwoude zit ik in italië +ralf+

Er waren verzachtende omstandigheden, maar toch ontbrak er 1 ding aan in 2007: de uitslagen; verder helemaal top!

"De voorvork dient verend te zijn." Wat moet ik onder verend beschouwen? Is een slag van 1,5cm voldoende? Ik ben namelijk bezig met het maken van een verend vorkje, volgens het reglement

Gr,
Tom

:X jah leuk, leuk, heel leuk :+

Nog even met iemand gesproken van de TC / Organisatie na de tijd, zal toch eens even kijken voor ee 2e vorkje voor de friesche sprints :)

OF gewoon het regelement moderniseren :P

Vind het eerlijk gezegd een vrij krom regelement...

Alles mag los rondslingeren aan je scooter maar je moet wel vering hebben...

idd ik heb ook een aantal dingen zien rijden :X gaare hokken die half de sloot in gingen :P volledig verrote frame's waarbij de radiateur met stroomdraadjes vastzat met een aantal slangen eraan geplakt met ducktape
en nog wel meer van dat soort boerenschuur creatie's niks geborgd of afgeschermt, Kom je aan met je volledig geborgde scooter met alles deugdelijk bevestigd maar dan word je afgekeurd op vering mensen met 1 cm vering kwamen er wel doorheen , Ik weet uit ervaring dat als je zo weinig vering hebt en een wheely maakt dat ie dan behoorlijk klap en dat is minder fijn al geen vering dusjah wat is veiliger :rolleyes:

Weet iemand hoe het zit met de inschrijvingen?
Want van de site van genemuiden wordt je ook niet veel wijzer |(

Als iemand mij dit zou kunnen vertellen graag! :)

ja volgens mij ook, ik heb net vernomen dat de inschrijvingen nog niet gestart zijn. Eerst krijgen de mensen van vorig jaar een inschrijfformulier thuis en daarna kan de rest zich gaan inschrijven. ;)
( Dit heeft iemand me vertelt teminste)

ja volgens mij ook, ik heb net vernomen dat de inschrijvingen nog niet gestart zijn. Eerst krijgen de mensen van vorig jaar een inschrijfformulier thuis en daarna kan de rest zich gaan inschrijven. ;)
( Dit heeft iemand me vertelt teminste)

Op de site kan je het inschrijvingsformulier gewoon al downloaden, site staat vermeld in beginpost.

Ik wil graag meerijden, weet alleen niet of ik de moeite ga nemen om een verende voorvork te kopen voor 1 sprint.

Ik wil ook graag meedoen, maar eens met broerlief overleggen wat zijn plannen zijn....

Ilonka ik krijg dan een inschrijfformulier van 25 augustus 2007. Dat is volgens mij al afgelopen O-)

Back