Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

Marcie said:
Je ging toen beetje stoeien met een snuiter in het rennerskwartier tegenover de testbank:P
Ik liep er tussen door en toen zei je HEEJ die kan ik wel aan :D:D:D

Vond het wel een mooie actie:P

dat was remon :D
heb btw ronald nog even gesproken net op msn en hij was serieus bang :D
hmm exup dat star trek stickfighting doen we nog een keer over :D

Bas@ICE said:
Marcie (toch?)

x4.jpg

Te herkennen aan de Evisu Patta's :7

is funk die met die blonde haren achterover? :S
ja toch? maja ook gezien dan :P
trouwens marcel had de eer om mijn zip vast te mogen houden :W:P
wij ook mac bij afslag??? 18 :S moest je rechts die weg op en toen links kleine mac man :X

Hier 1 de zoetameeh gansta's. Ik vond het echt wel een vette dag. Vooral toen ik hoorde dat ik door was. Ik wist egt niet wat me overkwam.

Wel jammer dat ik daarna me zipje niet meer aan de grond kon houden en het fokte. 8P

Wel uberfoto's en filmpjes gemaakt van me zip. En lekker bruin geworden in me shirtje zonder mauwe.

En jur Aka. WheelieZip was nog verlieft geworden op de parkeerplek @ Mac. Op de zogehete bak met 'hete hoeren'.

Maar dit dagje ervaring belooft wat voor de toekomst. Ik ben benieuwd wat er nog gaat volgen.

Maar ik ga nu uit! Lekker zuipe

RAZMA: Mag ik please de foto van de mijn 'vliegende' start?
DE dude met de rode zip

ja blond haar in halve hanekuif
ik geloof dat jij kleiner bent ronald :X
euhm als je vervolgens ook weel op je eigen vingers slaat :X

Jaja rule;):P
Vond het erg relaxed maar de volgende keer een stukkie om warm te draaien en of af te stellen zou werkelijk waar een uitkomst zijn:)

Ik ben ook net terug.. Was zeer vette dag in veel opzichten.. Veel bekenden, goede sfeer, leuke sprints etc.

Mijn runs waren trouwens redelijk verneukt door starts en finish:P maar dat deed niet af aan de pret hehe..

Was echt tov en het 250 km rijden zeker waard!

ik reageer voor marcie meneer beer ;)
damien wil ook graag mee en marcie dus ook, nu wil marcie met scoot mee :rolleyes:
maja spap is vanacht thuis, en als spap wilt rijden kan ie damien meenemen en marcie oppikken,
maja marcie is weer lastig en wil scoot meenemen. :rolleyes:
maja mike ik rij zowiezo met jou mee :) bij de afgesproken plek, heb 1 klein kistje met afstel rotzooi bij , en 1 zooi gereedschap ok :), emmen wordt mega mensen :D:W

ey enrico was best gezellig toch onder de party tent :D jammer dat dat start systeem best kut was af en toe.
maarjah als je je maar vermaakt hebt toch :D

Back